FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Pambukin (jap. パンブキン [Panbukin], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze brak polskiej wersji, fr. Pumbukin, ang. Shugesh) – czystej krwi Saiyanin, członek Drużyny Bardocka.

Występuje w pierwszym odcinku specjalnym DBZ. Jest krępym, niskim wojownikiem niskiej klasy, na lewym oku nosi zielony scouter. Ma na policzku charakterystyczną bliznę, pozostałość po ataku jednego z Kanassjan, który przyjął podczas misji podboju planety Kanassa. Ma krótkie włosy, grzywkę, wąsy i jasną cerę. Z charakteru to silny, dumny i zimny Saiyanin.

Walczy z Kanassianami, odpoczywa po walce, bierze udział w bitwie z ostatnim mieszkańcem planety, który przekazał Bardockowi moc jasnowidzenia. W lecznicy rozmawia z lekarzami o ranach swojego przywódcy. On i koledzy dostają rozkaz wylotu na Meat, gdzie pokonują tubylców, ale cały oddział zostaje wybity przez ludzi Dodorii.

Został zgładzony przez ludzi Dodorii, gdy wraz z drużyną przeprowadzał inwazję planety Meat.

GaleriaEdytuj

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Taki poziom bojowy podaje kolekcjonerska gra karciana Dragon Ball Carddass.