FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Palace (jap. パレス [Paresu], pl. w anime Walez[1], ang. Valese)ZIemianka, dziewczyna, z którą Goten randkuje w serii GT.

Tło Edytuj

Prawdopodobnie urodziła się w Stan City, jednak nie jest to wyjaśnione. Chciała sobie znaleźć chłopaka, jednak rodzice zabraniali jej tego jednak nie wiadomo dlaczego. Pierwszym chłopakiem którego poznała i jest w nim zakochana to jeden z głównych bohaterów serii, czyli Son Gotenem. Para zakochała się w sobie i randkują że sobą przez całą serię DBGT.

Dalsze losy Edytuj

Po dragon ballu GT jej losy są nieznane, jednak może być tak, że wychodzi za mąż za Son Gotena, ale to też jest nieznane.

Wygląd Edytuj

Palace jest piękną, młodą dziewczyną o brązowych długich rozpuszczonych włosach i oczy tego samego koloru co włosy. Jej cera jest brzoskiwniowa. Ubrana jest w żółtą sukienkę, na której znajduje się pasek tego samego koloru. Na ręce nosi złotą bransoletkę a na szyi czarną opaskę że złotym sercem. Na uszach nosi złote kolczyki w kształcie księżyca.

Osobowość Edytuj

Jest naiwną i z pozoru niewinną dziewczyną (co wzbudza podejrzenia Chichi). Sprawia wrażenie głupiutkiej i odciętej od świata otaczającego (gdy Goten postawił jej loda w rożku, najpierw chciała go jeść łyżeczką, potem palcami; kiedy spytała Gotena, czy hamburgera je się łyżką, czy widelcem). Na zabój zapatrzona jest w Gotenie, co szczególnie uzmysławia widzowi.

Dragon Ball GT Edytuj

Saga podróży kosmicznych Edytuj

W tej sadze jest na randce z Gotenem. Jej rola w tej sadze jest drugoplanowe bądź epizotyczna ponieważ nie ujawniono tej imienia oraz wyglądu w tej pierwszej sadze. Wiadomo tyle, że Goten miał wyruszyć statkiem kosmicznym w kosmos. Jednak chciał z nią iść na randkę. Więc jego miejsce najeła Pan, a on poszedł z nią na randkę.

Saga Baby'ego Edytuj

Podczas randki jej z Gotenem, napotykają się na ludzi, którzy są opętany przez Baby'ego, jeden chciał ją zaatakować, jednak Goten ją obronił. Obserwuje walki Gotena z ludźmi oraz słyszy Szatana, który mówi, że jej chłopak, jest jego uczniem. Reszta ludzi dopinguje Gotena w tym ona. Gdy pokonał wszystkich, Palace jest z niego dumna i jest szczęśliwa. Nagle człowiek, który dopingował, zacząć krzyczeć, jakby ktoś go zaatakował. Po chwili pękły mu okulary i wyszedł z tłumu ludzi przed Gotena, który nadal wyczuwał jego siłę. Po chwili Goten się odwrócił, a człowiek go zaatakował, co bardzo poruszyło Palace. Z człowieka nagle wyszedł Baby. Palace wraz z Gotenem przestraszyli się. Nagle Palace zemdlała że strachu, a Goten kazał Szatanowi ją wziąć w bezpieczne miejsce. Po kilku minutach odzyskuje przytomność, i patrzy wraz z Piccolo na ich walkę. Również podczas walki dzwoniła do chłopaka.

Świecą się jej oczy, jak patrzy na niego podczas walki z Babym. Mówi wtedy, że wygląda on jak anioł. Jednak Goten zostaje opętany przez mutanta. Palace chciała opatrzyć mu ranę, którą zrobił mu Baby i dała mu chusteczkę. Goten odrzucił to i odleciał.

Saga Super #17 Edytuj

W sadze Super 17, jest na kolejnej randce z Gotenem. Patrzy wraz z Gotenem na grota z piekła jednocześnie go tuląc. Na ich randce jest też jednak z nimi Trunks. Napotykają C19 z piekła. Jednak android jest za słaby dla nich. Goten i Trunks pokonują go zwykłym pociskiem ki, które powoduje odcięcie głowy. Palace jest podekscytowana ich siłą. Później Goten walczy z Tao Pai Pai. Udaje się mu go pokonać, a Palace znów była podekscytowana.

Później wraz z wszystkimi ludźmi, oddaje energię do Genki Damy, Son Gokū.

Ciekawostki Edytuj

  • Palace pochodzi z bardzo bogatej rodziny, a rodzice nie spędzają z nią tak dużo czasu. [3]
  • Rodzice nie pozwalali jej spotykać się z chłopcami. Pierwszym, z którym poszła na randkę, był Goten.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 W wersji Dragon Ball GT emitowanej na antenie stacji RTL7.
  2. „御殿” i „悟天” oba czyta się „goten”, różni je jednak akcent toniczny.
  3. Dragon Ball GT, odc. #25.