FANDOM

Note (jap. ノート [Nōto]) – jest półziemianką, która wykorzystuje zaawansowaną technologię podróżowania w czasie za pomocą specjalnej maszyny w Dragon Ball Heroes. Dzięki temu stała się też półsaiyanką.

Jest także grywalną postacią w Dragon Ball Heroes.

Wygląd Edytuj

Note jest podobna do Pan z twarzy, ma długie włosy z kucykiem i czerwoną kokardką. Jako pierwszy strój nosi czerwone dōgi pod którym jest żółta koszulka z rękawami. Dōgi nie zasłania brzucha.

Drugi strój klasy wyższej jest widziany w jedenastym trailerze, jej dōgi zakrywa już brzuch, a koszulka z długimi rękawami ma kolor czarny. Ma też czerwoną pelerynę.

Jej trzeci strój Super klasy wyższej nie ma już peleryny, dōgi zostaje urozmaicone, posiada żółte rajstopy i zamiast kokardki ma żółtą gumkę do włosów.

Czwarty strój Boskiej klasy wyższej jest podobny do poprzedniego, z jedyną różnicą, dōgi ma inny kształt.

Ostatni strój Super Boski klasy wyższej daje jej czerwony  bezrękawnik w typie haori przewiązany w talii błękitnym obi i owiniętym ogonem. Pod bezrękawnikiem Note nosi bezrękawne dōgi. Ma ona również czerwone rękawice oraz czerwone buty podobne do Gokū ze sagi Złotego Freezera.

Historia Edytuj

Dragon Ball Heroes (gra) Edytuj

Beat i Note (DBH, op. 003)

Note razem z Beatem

Z Beatem, za pomocą maszyny czasu, jest na statku kosmicznym Freezera, walczy z jego żołnierzami, podczas gdy Gokū w formie Super Saiyanina atakował Freezera. Okazuje się, że jest w stanie bronić się przed przeciwnikami, takimi jak żołnierze Freezera. Razem z Beatem używają Kamehame-Ha, ale zostają powstrzymani przez Freezera.

Note vs. Daiz (DBH, op. 011)

Note vs. Daiz

W jedenastym trailerze, razem z Gokū, Beatem i Gillem przelatują nad miastem, które jest niszczone przez Drzewo boskiej siły. Napotykają Tullece i jego armię. Note walczy przeciwko Daizowi, z którym ma kłopoty. Gohan  przemienił się w Ōzaru przez Kulę energii Tulleca, dziewczyna przemiana się w Super Saiyaninkę i stawia mu czoło.

Note walcząca z armią Freezera (DBH, op. 013)

Note atakująca żołnierzy Freezera

W trzynastym trailerze (GM6). Ponownie jest z Gokū, Beatem i Gillem, wszyscy obserwują Bardocka nacierającego na Freezera. Note rusza jako pierwsza i atakuję żołnierzy Freezera, ale zostaje trafiona Kikōhą przez Dodorię i jest niezdolna do walki.

W siedemnastym trailerze (JM1) pojawia się dopiero na końcu, stawiając czoło Liù Xīng Lóng.

Połączona KamehameHa (Dragon Ball Heroes Ultimate Mission, op. 001)

Połączona Kamehame-Ha

Ultimate Mission Edytuj

W openingu  Dragon Ball Heroes: Ultimate Mission pojawiają się wszyscy główni wrodzy Wojowników Z Freezer, Cell i Niewnny Majin Bū. Note walczy z Bū udaje się jej go odepchnąć. Widzi Beata, który się do niej zbliża. Oboje patrzą na Brolly'ego, który wszystkich pokonuje. Brolly zbliżył się do Note i Beata, którzy zaczęli go atakować, powstrzymał ich i wypuścił parę Niszczących pocisków, ale zjawił się Gokū i je odbił, wszyscy przemienili się w Super Saiyaninów i użyli Kamehame-Ha tworząc Połączona Kamehame-Ha.

Dragon Ball Heroes (manga) Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Techniki Edytuj

  • Kikōha- Note umie posługiwać się pociskami energetycznymi.
  • Kamehame-Ha - Note jak i 3/4 saiyan potrafi zrobić Kamehame-Hę.

Ten artykuł wymaga dokończenia i poprawienia!

Osiągnięte poziomy Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Występ w grach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj