FANDOM

Nam
250px-NamWMAT.png
ナム
Namu
Imię w anime Nam
Imię w mandze Namas
Płeć Mężczyzna
Rasa Ziemianin
Data urodzin Rok 721
Zginął 1. Zabił go Tamburine.
2. Zabił do Majin Bū.

3. Zginął podczas wybuchu planety, wywołanego przez Złotego Freezę.

Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia
Poziom bojowy 87 [J]
Waga 68 kg
Wzrost 182 cm

Namas (jap. ナム [Namu]) – wojownik, który występuje w serii Dragon Ball.

W 21 Tenka-ichi Budōkai przeszedł bez problemu przez eliminacje. W finałach pokonał bez większego problemu śliczną Lánfāng. Jego kolejnym przeciwnikiem był Son Gokū, któremu mimo początkowej przewagi nie sprostał. Namowi bardzo zależało na zwycięstwie w turnieju. Za wygrane pieniądze chciał kupić mieszkańcom swojej pogrążonej w suszy wioski wodę. Wyczytał to w jego umyśle Jackie Chun i podarował mu kapsułkę, którą Nam napełnił cysternami z wodą. 

Woda od Genialnego Żółwia nie starczyła jednak na długo. Ponadto wyschła rzeka w wiosce. Gdy Nam stracił już nadzieję na lepsze czasy, zauważył go Son Gokū, który przelatywał w poszukiwaniu Smoczych Kul. Postanowił pomóc dawnemu przeciwnikowi i poleciał z nim w kierunku wodospadu, gdzie kąpały się smoki, aby przekonać ich do otworzenia zapory. Wśród smoków był ich szef Giran, który znał przybyszy z Turnieju Sztuk Walki. Nie miał on dość siły, żeby otworzyć zaporę. Dopiero Son Gokū zrobił to przy pomocy techniki Kamehame-Ha, Jednak jego pomoc na nic się zdała, koryto rzeki nadal było puste. Gdy Nam ponownie stracił nadzieję, Son Gokū zauważył legendarne jezioro, które widząc, że mieszkańcy umierają z pragnienia, przybyło wiosce na ratunek. 

Nam wziął też udział w eliminacjach do 22 Tenka-ichi Budōkai, których jednak nie przeszedł ulegając Tenshinhanowi.

Jego imię pochodzi od pierwszego słowa modlitwy Buddyńskiej, "Namo".

Galeria:Edytuj

Namu.jpg

Namu2.jpg

Namu przekazuje swoją energię do Genki-Damy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki