FANDOM

Mutchy Motchy (jap. ムッチー・モッチー [Mutchī Motchī]) – arcykapłan Lude, przebierał się za bicz, Mutchy-Mutchy też jest używane jako imię. Motchy jest bardzo silnym człowiekiem, który może sterować niezależnie od jego dotyku batem.

Dragon Ball GT Edytuj

Saga podróży kosmicznych Edytuj

Mutchy

Prawdziwa Forma

Mutchy wie o istnieniu smoczych kul, wiec zawołał swojego podwładnego i powiedział czy znalazł kule on odparł, że nie więc Mutchy Motchy złapał go za szyję swoim biczem a posąg Lūda zmienił go w lalkę Mutchy wyrzucił tą lalkę to źródła mocy Lūda. Jest zaskoczony i jednocześnie zadowolony, że Bracia Parapara przynieśli smoczą kulę powiedział, że chciałby ich ugościć ale według Lorda Lūda mogli przynieść jeszcze jedną kryształową kulę. Bon Para prosi o jeszcze jedną szansę Mutchy go nie wysłuchał i celował w jego i braci ale celowo chybił i dał im szansę. Mutchy informuje swoich podwładnych, że Lord Lūd za chwilę się przebudzi tylko muszą oddać mu swoją moc.

Mutchy zostaje oskarżony przez Pan o kradzież smoczej kuli, nie przejmuje się tym i w sprytny sposób wie kim jest i że posiada drugą kulę, którą od niej żąda dziewczyna przebiegiem zgarnęła kulę i zaczęła uciekać, ale uderzył ją promień z oka nieobudzonego Lūda, kula ląduje obok stup Mutchy odkłada ją na miejsce, a Pan chciała oddać Lūdowi, ale lalka wypadła mu z rąk po tym jak wierzchołek budynku się rozwalił po pojawieniu się Gokū i Trunksa. Mutchy ze złości na Braci Parapara uderzył ich promieniem, który wyleciał z oczu Lūda, zastali zamienieni w lalki i wrzuceni przez Mutchyego do źródła Lūda. Mutchy powala Trunksa, Gokū i Gilla bez żadnego wysiłku. Mutchy jest przerażony tym, że Gokū z łatwością pokonał Leona, gdy Leon wybuchł, Mutchy stracił swoje ciało i stał się biczem, który  po chwili przebrał swoją prawdziwą postać. Mutchy walczy z Gokū i Trunksem, gdy Mutchy czegoś dotyka to dotknięte przedmioty zaczynają atakować przeciwników. Mutchy więzi Gokū swoimi biczami, ale został zabity Kulą energii o pełnej mocy przez Trunksa.

Siła Edytuj

Używając swoich biczów, Mutchy, może wykonywać ataki, które mogą sięgać od latających mieczy do ścianach powodując, że ręce wyrastają z podłogi i zatrzymują przeciwnika. Mutchy jest w stanie zabić każdego owiniętego w jego baty. Dzięki zdolności telekinezy jest w stanie przytłoczyć Gokū i Trunksa. Walcząc jeden na jednego jest on w stanie pokonać bazową formę Gokū, radzi sobie też dobrze ze Super Saiyaninem. Jedak zostaje zabity przez Trunksa przez, to że był nieostrożny.

Transformacje Edytuj

Przykrywka

Przykrywka

Mutchy Motchy Edytuj

Jest to przykrywka prawdziwej formy.

Forma bicza

Forma bicza

Forma Bicza Edytuj

Regularnie wyglądający bicz (który wykorzystuje Mutchy Mutchy jako przedłużenie samego siebie) i zmianę w prawdziwą postać Mutchy'ego.

Mutchy Edytuj

Mutcha Motcy

Mutchy - prawdziwa forma

Prawdziwa forma Mutchy'ego, której używa po swojej kreacji. Ma też większy zakres umiejętności oraz zwiększone statystyki (atak, obrona i szybkość).

Techniki Edytuj

  • Technika latania - umiejętność pozwalająca unosić się w powietrzu przy użyciu energii ki.
  • Absorpcja energii - Mutchy absorbuje energię, owijając swój magiczny bicz wokół przeciwnika, a bicz następnie pochłonie energię i przekaże ją.
  • Szok elektryczny - Mutchy atakuje i szokuje przeciwnika z jego naelektryzowanymi biczami.
  • Mistyczny Atak - używał go do wydłużaniu swoich ramion.
  • Telekineza - baty Mutchy'ego mogą spowodować, że jakikolwiek nieożywiony obiekt wydaje się budzić do życia i atakować swoich przeciwników. Służył do rzucania kaflami w Gokū i Trunksa, później mieczy w Gokū. Używał tego również do kontrolowania głazów przeciwpożarowych i innych obiektów.

Występ w grach Edytuj

Pod nazwą Mutchī (ム ッ チ ー), po raz pierwszy staje się postacią gry w Dragon Ball Heroes od piątej misji serii Organizacja Handlu Planet i Lord Slug).

Bitwy Edytuj

  • Mutchy Motchy i (Mutchy w formie bicza) vs. Trunks i Gokū.
  • Mutchy (prawdziwa forma) vs. Gokū i Trunks.
  • Mutchy (prawdziwa forma) vs. Gokū (bazowa forma/super saiyanin) i Trunks.

Ciekawostka Edytuj

  • Jego imię jest oparte na japońskich słowach "bicz" (鞭, muchi) i "nieść" (持 つ, motchi), odnosząc się do faktu, że zawsze widuje się go noszącego bicz.

Galeria Edytuj