FANDOM

Monaka postura.png

Monaka (jap. モナカ [Monaka]) – jest to postać, którą Beerus przedstawił Son GokūVegecie jako najsilniejszego osobnika z jakim kiedykolwiek się mierzył, jednak nie jest to prawdą. Specjalnie zatajał fakt że Monaka jest amatorem by zmotywować Gokū i Vegetę. Jego imię pochodzi od słowa "pacnąć", jednak nie dlatego, że "ktoś go mocno pacnął", tylko od jego własnych odstających sutków.

BiografiaEdytuj

Gdy Champa wyzwał Beerusa na pojedynek w jego turnieju, Bóg Zniszczenia i Whis polecieli zrekrutować wojownika do swojej drużyny. W turnieju Champy walczy jako ostatni, według tablicy pojedynków ustawionej obok maty turniejowej, przeciwko Hitowi. Monaka wskoczył na matę bardzo zdenerwowany, upadając głową na arenę, ponieważ musiał mierzyć się z bardzo silnym przeciwnikiem. Gdy walka się zaczyna, uderza Hita w nogę. Przeciwnik podstawia się Monace, wypadając specjalnie z areny, tym samym Monaka wygrywa.

Po turnieju Monaka zjawia się z dostawą najlepszego jedzenia w kosmosie dla Beerusa. Gokū chce z nim walczyć, więc Beerus przebiera się za kuriera, który schowany za Gyū Maō ogląda pojedynek.

Monaka dostarcza Bulmie jedzenie, kiedy Goten i Trunks wchodzą do jego samochodu. Obcy zabiera ich na planetę Potaufeu, gdzie przywozi strażnikowi Nadludzkiej Wody podręcznik do sztuk walki. Monaka ogląda atak Grylla, Nadludzkiej Wody i walkę Goku z klonem Vegety. Gdy Nadludzka Woda rzuca się na Trunksa, Monaka przypadkowo depta jej rdzeń unicestwiając ją i umożliwiając pokonanie klona Vegety i uratowanie oryginału.

WyglądEdytuj

Monaka jest niskim, różowym kosmitą ze szpiczastymi uszami, grubymi wargami, bez nosa i łysą głową. Ma on również duże sutki. Nosi zielony kombinezon i fioletowe buty.

CharakterEdytuj

Skromny, opanowany, szybko opanował strach podczas walki Goku z Hitem, wytrzymały, zniósł uderzenie Gokū w twarz.

CiekawostkiEdytuj

  • Monaka nie je mięsa. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki