Fandom

Dragon Ball Wiki

Midori Norimaki

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Midori Norimaki
250px-Midori random.png
山吹みどり
Norimaki Midorii
Imię w anime Midori Yamabuki
Imię w mandze Miss Yamabuki
Inne imiona Mrs. Norimaki
Płeć Kobieta
Występuje LogoDB.png
Rasa Ziemianka
Data urodzin Rok 721
Zginęła 1. Majin Bū zamienił ją w czekoladę i zjadł.

2. Zginęła podczas wybuchu planety, wywołanego przez Złotego Freezę.

Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Kraina Mechanicznych Zabawek
Waga 50 kg
Wzrost 170 cm
Pokrewieństwa
  • Senbei Norimaki (Mąż)
  • Arale Norimaki (Córka)
  • Turbo Norimaki (Syn)
  • Midori Norimaki, Midori Yamabuki (jap. 山吹みどり, 則巻みどり) – jest żoną Senbei Norimaki i matką Arale Norimaki oraz Turbo Norimaki. Jest nauczycielką w Krainie Mechanicznych Zabawek.

    WyglądEdytuj

    Midori.jpg

    Midori ma długie kręcone blond włosy. W swoim wystąpieniu w Dragon Ball nosi różową sukienkę. Jedną z istotnych cech o jej wyglądzie jest to, że wygląda podobnie do Akane, jest to wykorzystywane jako żart na Senbei, ubierając się jak ona. Podczas wyścigu Grand Prix Mechanicznych zabawek, Midori i Akane łączą się i próbowały oszukać poprzez ukrycie się jednej niedaleko w pobliżu mety.

    BiografiaEdytuj

    Została po raz pierwszy wprowadzona jako nauczyciel w szkole średniej, gdzie od razu stała się dla Sanebiego "dream girls" czyli wymarzoną dziewczyną. Przed ich małżeństwem, Midori był celem dla wielu wypaczonych choć Midori nie wiedziała o tym przez większość czasu. Senbei przechodził kłopoty utworzenia reakcji łańcuchowej z udziałem wielu zwierząt, aby wiatr wiał jej pod ubrania aby zobaczyć jej majtki podczas przechodzenia przez jego dom, ale skończyło się nie dwa razy, ponieważ po raz pierwszy miała na sobie spodnie. Innym Senbei czas wszczepił aparat do Arale aby mógł zobaczyć, co widzi i że pozwoli jej iść do mieszkania Midori i wziąć z nią kąpiel ale od kiedy Arale zdjęła okulary w wannie, Senbei mógł tylko zobaczyć zamazane obrazy Midori w kąpieli. Na pierwszą randkę poszli do napędu przestrzeni swoim latającym samochodem, ale jako lekarz musiał podejść do awaryjnego lądowania na gwiazdy, w którym Midori została porwana i prawie zjedzony przez gigantycznego potwora podobnej do małpy. Senbei próbuje uratować Midori przez morfing stworzenie ape do mrówki za pomocą Pompko Pistoletu i zniszczyć mrówkę. Niestety Midori został również włączona do mrówki. Midori zrobiła się na niego zła, kiedy przekształcił ją z powrotem. Przenosząc pewne gigantyczne wielkości marchewki nad domem Senbei, dziewczyna idzie do toalety i jak Senbei idzie obok niej, mówi do siebie i mówi, wyjdziesz za mnie, Midori którą słyszy się w zasięgu słuchu, zgadza się, biorą ślub. Przygotowując się do swojego miesiąca miodowego, który miał być w przestrzeni, Midori został porwany przez kilka czarnych kocich stworzeń w latającym spodku i zabrana na wyspę, gdzie został zamrożony jako ofiarę dla gigantycznej małpy. Małpa dostaje się na szczyt góry, gdzie zostaje rozebrany do naga i wrzuca do garnka z wrzącą wodą do gotowania i jedzenia. Senbei, Arale i Gatchan znaleźli Midori po wykonaniu sygnał na Lost-N-Found co niszczy góry i pokonuje małpę, ale Midori, która była jeszcze w puli jest zabrana przez znajomego z małpami, zostaje uratowana, gdy Senbei leci na wyspie holdingu i wyciąga ją z garnka. Po wylądowaniu na ziemi, Midori jes świadkiem walki pomiędzy Arale i Caveboyem który ma równą siłę i zdolności jak ona, a następnie walki pomiędzy Senbei i kraba giganta. Po bitwie nad Midori i inni dostaje się do statku Senbei i odlecieć ale Caveboy budzi się i wysadza go dzięki czemu mają wrócić do Krainy Zabawek. Po ślubie ona ma syna z Senbei o nazwie Turbo .

    Rola w Dragon BallEdytuj

    MidoriNorimaki.png
    Podczas gdy Gokū był w Krainie Zabawek Mechanicznych, szuka swoich Smoczych Kul skradzionych przez Generała Niebieskiego. Senbei miał naprawić Smoczy Radar, Midori upiekła dla Gokū kilka ciasteczek. Była świadkiem pokonania Generała Niebieskiego przez Arale. W 1997 roku remake'u postać Midori została całkowicie zmieniona poprzez zmianę fryzury i kolor włosów. Ona także poślubia Senbei wcześniej w serii.

    MidoriS.png

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki