FANDOM

Oddział Tulleca
Crusher Turles Corps
Czym się zajmuje Odnajdowanie planet na których można zasadzić Drzewo Śmierci.
Założyciel Tullece
Członkowie

Tullece

Amondo

Cacao

Daīz

Raisin

Rakasei

Nadal istnieje Nie
Na jakiej planecie się znajduje Brak stałej lokalizacji, Kosmiczny Statek Tulleca.
Pojawia się w LogoDBZ

Oddział Tullece’a – oddział najemników pod dowództwem Tullece’a.

InformacjeEdytuj

Członkowie oddzaiłu Tulleca zostali zatrudnieni przez Tulleca na różnych planetach, wszyscy są dosyć silni, mają większą siłę niż większość Wojowników Z. Wszyscy członkowie oddziału należeli wcześniej do Kosmicznej Organizacji Handlu.

Celem tego oddziału jejst odnajdywanie planet na których można zasadzić Drzewo Śmierci, które wydaje owoce dające ogromną moc temu kto je zje. Dzieki owocom chcą stać się najsilniejszymi we wszechświecie wojownikami, niektóre wypowiedzi członków oddziału sugerują, że chcą oni dzięki owocom pokonać Freezera.

Przybycie na ZiemięEdytuj

Oddział przybywa na Ziemię aby zasiać na niej Drzewo Śmierci. Wojownicy Z gdy się o tym dowiadują przybywają aby je zniszczyć, jednak zostają pokonani przez oddział.

Kiedy Son Gohan przybywa na pole bitwy zastaje tam Tulleca, ktory chce przekonać go do dołączenia do jego oddziału, chłopiec jednak odmawia, Tullece za pomocą Power ball przemienia Son Gohana w Ozaru. Przemianiony Son Gohan atakuje swego ojca, po krótkiej konfrontacji Goku odcina mu ogon co powoduje, że chłopiec powrócił do swego normalnego stanu. Następnie Goku bierze odwet na żołnierzach Tulleca i pokonuje ich za pomocą Kaiō-ken. Następnie atakuje Tulleca, i ma nad nim przewagę, Tullece jednak zrywa owoc z drzewa śmierci i go zjada zyskując tym samym przewagę nad Goku.

Goku postanawia użyć Genki Damy jednak za pierwszym razem nie udaje mu się trafić wroga, podchodzi do drugiej próby zbierając energię zgromadzoną w drzewie śmierci, rzuca nią w wroga tym razem skutecznie niszcząc jednocześnie Tulleca i Drzewo Śmierci.

Wydostanie się z piekłaEdytuj

Członkowie oddziału Tulleca, krótko pojawiają się w dwunastym filmie kinowym DBZ, wśród mieszkańców piekła, którzy uciekają na Ziemię. Zostali prawdopodobnie wszyscy pokonani przez Son Gohana, który odesłał ich do piekła.

Członkowie OddziałuEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki