FANDOM

Mela
250x
メラ
Mera
Imię w anime Mela
Płeć Kobieta
Debiut w anime Kraina Biesów, odcinek 81.
Występuje LogoDB.png
Rasa Demon
Miejsce zamieszkania Królestwo Demonów.
Pokrewieństwa
  • Shula (szef)
  • Gola (partner)
  • Mela (jap. メラ [Mera]) – jest demonem z Królestwa Demonów, który pojawia się w serii Dragon Ball. Pojawiła się tylko w jednym odcinku o nazwie "Kraina Biesów".

    Wygląd Edytuj

    Mela ma jasnoróżowy kolor skóry, czerwone włosy, uszy spiczaste, i nosi niebieską koronę na głowie. Jej główną bronią jest kunai broń związana czerwonym ciągiem. Obok Gola, jest strażniczką wyjścia ze świata Demonów.

    BiografiaEdytuj

    Gokū spotyka Melę podczas próby znalezienia władcy demonów, Shuli, który porwał ze świata ludzi księżniczkę Misę. Mela początkowo chce walczyć z Gokū, ale kiedy widzi walkę chłopca z Golą, zmienia zdanie. Mela decyduje żeby przepuścić Goku, ale mówi mu, że nie może zawrócić. Gokū nie poddaje się i Mela pozwala mu dotrzeć do Shuli. Gokū pokonuje Shulę próbuje wynieść Misę na plecach, ale demony ruszają za nimi w pogoń. Mela zatrzymuje je, by Gokū i Misa mogli uciec. Potem Gokū zamyka drzwi do świata demonów na zawsze, wyjmując blokujący je miecz. Po tym jak drzwi zostają zamknięte, Mela mówi Shuli, że teraz tylko za pomocą specjalnego klucza można wejść do świata Demonów, tak jak było na początku. Potem mówi Shuli, że to dobre dla ludzi, aby poznali porażkę. Następnie, Shula zamiast ją ukarać, wystawia przyjęcie. Mela i Gola ruszają za nim z powrotem do centrum świata Demonów.

    .

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki