FANDOM

Mega Piccolo
Mega Piccolo odlatujący z płaskowyżu Yunzabit.JPG
超ピッコロ
Chō Pikkoro
Imię w anime Serduszko
Imię w mandze Piccolo
Inne imiona Serduszko
Mega Serduszko
Super Piccolo
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Rozdział #244
Debiut w anime DB, odcinek #125
Występuje LogoDB.pngLogoDBZ.jpg
Rasa Nameczanin
Typ Nameczanina Supernameczanin
Pochodzenie Namek
Miejsce zamieszkania Ziemia
Głos Takeshi Aono
Znaczenie imienia „Chō Piccolo”, „chō” to po japońsku „mega”, „super”, „piccolo” to po włosku „mały”, jest to również nazwa stosowana do określenia specyficznego italijskiego fletu.
Pokrewieństwa
  • Katatts (ojciec)
  • Piccolo Daimaō (wydzielone zło)
  • Bóg (wydzielone dobro)
  • Super Piccolo (następne wcielenie)
  • Mega Piccolo (jap. 超ピッコロ [Chō Pikkoro], pl. w anime Mega Serduszko, pl. w mandze Piccolo, fr. Piccolo, ang. Nameless Namekian) – potężny nameczański wojownik, syn Katattsa, Ziemski Bóg i Piccolo Daimaō przed rozdzieleniem.

    Jest on jednym z trzech Nameczan ocalałych z katastrofy, której skutkiem była nagła zmiana klimatu. Na Ziemię przybył jako niemowlę, nameczańskim statkiem kosmicznym, lądując w odludnym miejscu, na płaskowyżu zwanym Krańcem Świata. Tam Mega Piccolo spędził całe swoje dzieciństwo w oczekiwaniu na przybycie ojca. Po ok. 30 latach spędzonych w samotności Nameczanin, przyjmując do wiadomości, że rodacy nie przybędą, opuścił Kraniec Świata i statek, w którym mieszkał od momentu lądowania. Przemierzając Ziemię, dowiedział się o istnieniu Boga i, że nie jest on nieśmiertelny, a jego życie i za razem panowanie dobiega końca. Dotarł więc do Boskiego Pałacu, aby zastąpić aktualnego pana. Chciał zostać Wszechmogącym Ziemi, lecz wcześniejszy bóg nie akceptował go w roli swego następcy, ponieważ dostrzegał w nim „cząstkę” zła. Oprócz Piccolo o tron Boga Ziemi starał się również Garlic[1], lecz Wszechmogący przewidział jego złe zamiary i pozbył się go. Po wielu latach treningu, Piccolo udało się wyrzucić z siebie zło i podzielić się na dwie różne postacie Daimaō i Boga.

    Mega Piccolo-1-.JPG

    Mega Piccolo klęczący przed poprzednim Bogiem Ziemi

    PrzypisyEdytuj

    1. Filler w Dragon Ball Z.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki