Medamatcha
Medaka
メダマッチャ
Medamatcha
Inne imiona Medametcha
Płeć Mężczyzna
Debiut w anime Dragon Ball Z Film 4
Występuje LogoDBZ
Rasa Demony
Zginął 1.Został zabity przez Gokū.
Miejsce zamieszkania Piekło
Głos Yukitoshi Hori
Pokrewieństwa
  • Slug(szef)
  • Anghira(kolega)
  • Dorodabo(kolega)
  • Zeeun(kolega)
  • Gyosh(kolega)
  • Kakuja(kolega)
  • Medametcha (jap. メダマッチャ [ Medamatcha]) – jeden z elitarnych żołnierzy Sluga. Występuje w czwartym filmie DBZ.

    InformacjeEdytuj

    BiografiaEdytuj

    Medamatcha jest drugim co do siły żołnierzem Sluga. Nic nie wiadomo o jego życiu przed przybyciem na Ziemię.

    Po przybyciu na Ziemię wraz z innymi żołnierzami wyrusza na poszukiwanie smoczych kul dla swego pana Sluga. Wykonuje to zadanie w bardzo krótkim czasie.

    Medamatcha wraz z Dorodabo a następnie z Anghirą walczy z Son Gohanem i Piccolo kiedy ci przybywają aby powstrzymać żołnierzy Sluga. Używa swej umiejętności klonowania aby odebrać energię Son Gohanowi. Medamatcha niemal zabija chłopca potężnym atakiem jednak w ostatniej, od śmierci ratuje go Piccolo który przyjmuje atak na swoje ciało. Kiedy do walki dołącza Goku Medamatcha ponownie próbuje użyć techniki klonowania, jednak tym razem bezskutecznie, następnie Goku szybko pokonuje dużo od siebie słabszego przeciwnika.

    Medamatcha pojawia się w dwunastym Filmie DBZ, kiedy to wszyscy złoczyńcu wydostali się z piekła.

    WyglądEdytuj

    Medamatcha jest bardzo niski i umięśniony, jego twarz przypomina z wyglądu twarz żaby, jego charakterystyczną cechą wyglądu jest to że ma on duże i wyłupiaste żólte oczy.

    CiekawostkiEdytuj

    • Medamatcha zostaje pokonany przez Goku w ten sam sposób co Nappa w Saiya-jin Saga.
    • Medamatcha nosi taki sam strój jak Drum, stroje różnią się jedynie kolorami.

    Więcej z Fandomu