FANDOM

Marron (jap. マーロン [Māron], pl. w anime Marlena, pl. w mandze Maron, fr. Maron, ang. Marron) – córka Kurilína i Osiemnastki. W przeciwieństwie do rodziców, dziewczyna nie potrafi walczyć, a jej ulubionym zajęciem jest odwiedzanie wraz z ojcem (i jego portfelem) centr handlowych.

Aparycja i osobowośćEdytuj

Marron to piękna dziewczyna która Ma ciemnogranatowe oczy, które są połączeniem błękitnych oczu matki i czarnych oczu ojca, blond długie włosy, które są związane czerwonymi kokardami w dwa kucyki oraz przeważnie ubiera się w różowe lub czerwone sukienki. , czasem ma na sobie różowy kapelusz. Jest krzykliwa, wysoce urodziwa, wrażliwa, wesoła, kobieca i bardzo kocha zakupy. Właściwie już od dziecka kochała zakupy, i była dziewczęca. Widać to nawet, w Dragon Ball super, gdzie wraz z matką oraz Chichi, wychodzą z zakupów. A ona cieszy się z zakupów. Gdy była dzieckiem była małą dziewczynką i większość miała po ojcu. Tak jak jej ojciec nie miała nosa, oraz miała takie same oczy co ojciec. Nosiła różową sukienkę, białe skarpetki, oraz różowe buciki. W dzieciństwie miała blond pół długie włosy, które były związane czerwonymi kokardkami, w dwie kucyki na bok. Jej osobowość była taka sama jak w GT jednak była bardziej dziecięca. Pod koniec DBZ miała już nos, i bardziej była podobna do matki. Włosy nic się nie zmieniły, jedynie ich długość. Oczy były już podobne do tych które miała w GT, i ogólnie przypomina trochę już odpowiednik z GT.

Dragon Ball ZEdytuj

Poznajemy ją w Sadze Tenka-ichi Budōkai 25 na Tenka-ichi Budōkai 25, gdzie pojawia jako mała dziewczynka, która tak jak ojciec nie ma nosa. Marron zmusza wraz z matką, Tata żeby wziął udział w nadchodzącym Tenka-ichi Budōkai. Ojciec pomimo wahania zgadza się z czego Marron się cieszy. Nie bierze udziału w TB #25, pod opieką Yǐnchá siedzi na widowni i obserwuje walki, kibicując wyłącznie rodzicom. W sadze Bū tak jak wszyscy, byli na boskim pałacu, aby skronić się przed złym Bū. Jednak Bū odnajduje wszystkich przyjaciół Son Gokū, w tym Marron. Marron boi się strasznego Bū. Matka chroni ją przed nim. Bū zdecydował że pierwszych zabije rodzinę Kurilína, ojciec broni ją i żonę, karze im uciekać. Marron wraz z Matką uciekają do środka boskiego pałacu. Kurilín ginie po tym jak Bū zamienił go w czekoladę a następnie zjadł. To samo chciał zrobić z Marron oraz jej matką. Uciekając po schodach boskiego pałacu wraz z Yǐnchá, Videl oraz Bulmą, pocisk puszczony przez Bū przenika przez ścianę, i trafia w Marron oraz jej matkę, zamieniając je w tabliczki czekolady, co następnie Bū zjada. Później ona jak i wszystkie dobre istoty, zostaje wskrzeszona przez smocze kule. Występuje ponownie po 10 latach, od pokonania złego Bū, gdzie wraz z przyjaciółmi i rodziną przychodzi na Tenka-ichi Budōkai 28. Nie bierze udziału w turnieju i wraz z rodziną i przyjaciółmi siedzi na widowni, obserwując walki.

Prawdopodobnie wróciła do domu wraz z wszystkimi, ponieważ nie wiadomo co się stało z nimi, gdy Gokū wraz z Ūbem lecą na południowe wyspy.

Dragon Ball SuperEdytuj

Marron jest obecna na urodzinach Bulmy, Turnieju Champy, podczas wywoływania Super Shén Lónga oraz przyjęciu Satana z okazji wygranej. Przylatuje z mamą do Capsule Corporation, by zobaczyć co się dzieje z tatą, po tym wracają razem do domu. Marron ogląda turniej baseballowy pomiędzy drużynami reprezentującymi szósty i siódmy wszechświat na kolanach swojej mamy. Marron mówi Kurilínowi, że chce mieć silnego tatę. Dziewczynka chce bawić się z Son Gokū, ale mama zabiera ją do kąpieli, po której razem z C18 oglądają ćwiczenia taty z Gokū na ich podwórku. Dziewczynka leci z mamą na Żółwią Wyspę , tam ogląda w kryształowej kuli Uranai Baby walkę taty z jego dawnymi przeciwnikami. Marron cieszy się z jego nowej siły i jest z niego dumna. Kiedy Kurilín wraca na Wyspę po walkach, razem z matką przytulają się do niego. Potem widzi jak mama goli tacie głowę. Ginie gdy Złoty Freezer wysadza Ziemię, jednak zostaje wskrzeszona gdy Whis cofa czas. Marron jest obecna kiedy Son Gokū i Son Gohan przekonują jej rodziców do udziału w Turnieju Mocy i ogląda walkę taty z Gohanem i Gokū. Kiedy oboje rodzice stają przeciw Gokū, który się poddaje, Marron cieszy z wygranej rodziców. Przylatuje z rodzicami na wyspę do C17. Marron rysuje zwierzątka które były na wyspie, a jej rodzice rozmawiają o udziale Gokū i C17 w Turnieju Mocy. Marron leci z rodzicami na wyspę, by odwiedzić i przywieść C17, podoba jej się na wyspie, więc zostaje pod opieką Gotena i Trunksa bawiąc się z nimi, natomiast Osiemnastka, Kurilín i Siedemnastka wracają do Domu. Aby przygotować się do Turnieju Mocy. Prawdopodobnie będzie jeszcze występować na końcu Turnieju Mocy.

Dragon Ball GTEdytuj

Później w serii Dragon Ball GT pojawia się nieco częściej. Widzimy ją przy okazji pokazywania jej rodziców. Również pada ofiarą mutanta Baby'ego i zostaje przez niego opętana. W tej formie ma pretensje do ojca o to, że nie polecieli na Planetę Plant. Kurilín musiał wynagrodzić jej to zakupami. Dzięki Świętej Wodzie zostaje ocalona wraz ze swoimi rodzicami i wszystkimi. Potem Marron ogląda 33 Turniej Sztuk Walki. Marron jest obecna podczas ataku C17 z piekła na ziemię, zabija jej ojca, co bardzo ją zdenerwowało oraz zmusiło do płaczu i żałoby, również to samo poczuła jej matka. Patrzy się jak Osiemnastka próbuję zabić Siedemnastkę. Jednak nie udaje jej się to, i każe uciekać dziewczynie, ponieważ Siedemnastka chce ją zabić. Na rozkaz matki ucieka z pola walki, zostawiając Prz tym jej matkę, oraz martwego ojca, w tej sytuacji, jednak Osiemnastce nie udaje się pokonać Brata bliźniaka i przegrywa walkę. Marron pojawia się dopiero na koniec serii. Dziewczyna razem ze wszystkimi mieszkańcami Wszechświata oddaje swoją energię do Genki-Damy Gokū. Jest widoczna razem z rodzicami gdzie właśnie jadą na wycieczkę, widzimy ją również gdy wraz z rodzicami stoją w korku, jej rodzice nie są zachwyceni i kłócą się w samochodzie i denerwują się ponieważ stoją w jedno kilometrowym korku. Widzimy ją w openingu gdzie wraz z rodzicami, Kurilínem i Osiemnastką budują nowy dom, a Marron macha przez okno.

CiekawostkiEdytuj

  • W Dragon Ball GT widzimy że Marron została obdarzona całkiem zgrabnym nosem, jednak nie wiadomo czy to była praca rysowników czy stworzył go sam Akira Toriyama ponieważ, w żadnym wywiadzie o tym nie wspomniał.      

  • Jej siła jest zbyt mała żeby kogoś pokonać. Jej siła wynosi 2 ewentualnie 3 jednostki. Jest to zwykła dziewczyna, która bardziej od losu Ziemi, interesują ją zakupy i faceci. (Oczywiście w starszym wieku)    

GaleriaEdytuj