FANDOM

Maron (jap. マロン [Maron], pl. w anime Marlena, Mara, pl. w mandze nie występuje, fr. ?, ang. Maron)Ziemianka, urodziwa a przy tym niepoprawnie naiwna oraz lekkomyślna dziewczyna o niebieskich włosach. Uderzająco podobna do nastoletniej Bulmy z rozpuszczonymi włosami. Różni je to, że Maron jest kokieteryjną przysłowiową „blondynką”, a Bulma geniuszem techniki i wynalazczynią.

Maron jest Ziemianką, pierwszy raz widzimy ją w pierwszym odcinku sagi Garlica Juniora, gdzie występuje w charakterze dziewczyny Kulilina. Ubiera się dość wyzywająco, na co ze szczególnym entuzjazmem reaguje Muten Rōshi, próbując, gdy tylko nadarzy się okazja, podejrzeć, co ukrywa pod bielizną lub pomacać jej intymne miejsca. Kurilin planuje się jej oświadczyć, ale w pewnym momencie dochodzi do wniosku, że nie jest na tyle bogaty, żeby ją zadowolić. Kiedy zrezygnowany przekazuje jej, że muszą się rozstać, Maron niespodziewanie mówi, iż wyszła by za niego, gdyby poprosił ją o rękę, ale jeśli nie chce, to odejdzie. Na koniec widzimy ją odjeżdżającą samochodem z pewnym bogatym chłopakiem. Pojawia się jeszcze kilka razy w innych fillerach DBZ szukając Kulrilina. Przyjeżdża do Kame House, gdzie wraz z Umigame i Żółwim Pustelnikiem czeka na powrót Kurilina, wysłuchując opowieści starca. Innym zaś razem zostaje powierzona opiece Yajirobēgo i Karina, pozostawiona na Wieży Karin, gdzie mieszka i wywiera podniecenie na innych lokatorach świętej wieży. Ostatecznie znika i już więcej się nie pojawia.