FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Maki
Maki
Imię w anime Brak polskiej wersji
Imię w mandze Brak polskiej wersji
Płeć Kobieta
Debiut w anime DBS,odcinek #056
Występuje Dragon Ball Super Logo
Rasa Ziemianie
Zginął Zginęła, gdy Scalony Zamasu się odrodził pod postacią atmosfery ziemskiej i swoimi pociskami wycelował w żyjących ludzi.
Pochodzenie Ziemia z przyszłości
Miejsce zamieszkania Ziemia z przyszłości
Głos Wakana Kingyo
Pokrewieństwa
  • Haru (jej brat)
  • Trunks z przyszłości (przyjaciel)
  • Mài z przyszłości (przyjaciółka)
  • Maki (ang. Maki) – dziewczynka z przyszłości Trunksa, młodsza siostrzyczka Haru. Przyjaciółka Trunksa i Mài z przyszłości. Ukrywa się z cywilami w podziemiach. Dziewczynka bardzo lubi Trunksa. Początkowo boi się Son Gokū, ale, gdy widzi, że Trunks go lubi podaje mu jedzenie. Dzieci zatrzymują jedzenie dla Trunksa i reszty. Maki razem z bratem rozdrabniają fasolkę senzu, którą Yajirobē podaje Trunskowi. Maki razem z ludźmi ucieka do hangaru Bulmy, kiedy scalony z Zamasu Black niszczy przyszłość. Dziewczynka przewraca się, Haru pomaga jej wstać, Trunks osłania ja przed atakiem. Maki zatrzymuje złamany miecz Trunksa i oddaje mu szczerb przed finałową walką. Dziewczynka oddaje przyjacielowi energię do Genki-Damy. Ginie razem z innymi ludźmi, kiedy Zamasu atakuje ponownie Ziemię.

    WyglądEdytuj

    Czarne włosy i oczy, krótkie włosy, jasna cera, ma różową sukienkę i zieloną czapeczkę.

    CharakterEdytuj

    Spokojna, nieśmiała, pomocna. Lubi Trunksa i Mài.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki