FANDOM

Ten artykuł dotyczy rasy. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.
Majin
MajinBuu&EvilBuu
魔人
Majin
Miejsce zamieszkania Ziemia i Zaświaty
Dieta Słodycze
Poziom intelektualny Różny od niskiego do takiego jak ludzki.
Siła przeciętnego przedstawiciela rasy 350 000 000 [j]

Majini (jap. 魔人 [Majin]) – rasa potężnych demonów zamieszkujących Siódmy Wszechświat od dnia jego powstania[1].

HistoriaEdytuj

Pierwszego Majin, Czysty Bū, narodził się wraz z powstaniem wszechświata. Z początku nie miał skłonności destruktywnych, dopiero zetknięcie z przesiąkniętymi złem istotami rozumnymi sprawiło, że Bū zapragnął niszczyć. Jego egzystencja ograniczała się do dwóch czynności, długotrwałych snów oraz szałów po przebudzeniu.

Około pięć milionów lat przed wydarzeniami z pierwszego rozdziału Dragon Balla z jednej z głębokich hibernacji przywrócił Majina do życia zaklęciem czarnoksiężnik Bibidi, tym samym budząc go ze snu.

Potężny demon przyjmuje zwierzchnictwo Bibidiego, pod jego rozkazami udaje mu się wchłonąć Dai Kaiōshina, co powoduje powstanie Grubego Majin Bū, co stonowało temperament demona. Bibidi, obawiając się, że jego podkomendny może się zwrócić przeciw niemu, zamknął demona w różowej kuli, aby ten nie mógł się z niej wydostać.

Jego syn Babidi postanawia przywrócić demona do życia, niedługo po uwolnieniu Majin Buu zostaje przez niego zabity. Demon zaprzyjaźnia się z Mister Satanem i pod jego wpływem dzieli się na dwie istoty tworząc kolejnego przedstawiciela rasy: Złego Majin Bū. Zły Majin Bū wchłania swego Grubego przeciwnika tworząc Super Majin Bū. W tej postaci Majin Buu pochłania: Piccolo (tworząc Super (Piccolo) Majin Bū), Gotenksa (tworząc Super (Gotenks) Majin BBū) oraz Son Gohana (tworząc Super (Gohan) Mjain Bū). W tej formie zostaje pokonany przez Goku i Vegetę, powodując rozdzielenie się Super Bū na Grubego Bū i swoją Pierwotną formę. Pierwotna forma Majin Bū zostaje zniszczona techniką Genki Dama użytą przez Goku.

WyglądEdytuj

MajinBuuEvilTheEvilOfMen01

Szary kolor skóry u złego Majin Buu

Kolor skóryEdytuj

Tradycyjnym kolorem skóry rasy jest kolor różowy, jedynym przedstawicielem który ma inny kolor skóry(szary) jest Zły Majin Bū.

UbiórEdytuj

Każdy przedstawiciel rasy posiada charakterystyczne szerokie białe spodnie z pasem na którym widnieje litera "M". Jeżeli demon wchłonie jakąś istotę oprócz umiejętności przejmuje także jej ubiór, Gruby Majin Bū oraz Zły Majin Bū którzy noszą strój przypominający strój Metamorian.

UmiejętnościEdytuj

  • Regeneracja  - Majin jest rasą posiadającą ogromne możliwości regeneracji, jeśli choć jedna
    Dbz246(for dbzf.ten.lt) 20120418-20530836

    Jedna z umiejętności rasy-możliwość dowolnego formowania swego ciała

    komórka jego ciała pozostaje przy życiu to ciało się zregeneruje.
  • Super elastyczne ciało (Chou Juunan Bodei) - rasa Majin ma niezwykle rozciągliwe ciało, dzięki tej umiejętności członkowie rasy mogą formować swe ciało w różne kształty dzięki czemu mogą np. uniknąć niebezpiecznych ciosów.
  • Absorpcja  - członkowie rasy mogą wchłaniać inne istoty przejmując jej umiejętności oraz ubiór i czasami charakter.

Znani przedstawiciele rasyEdytuj

  • Pierwotny Majin Bū
  • Pierwotny Super Majin Bū
  • Gruby Majin Bū
  • Zły Majin Bū
  • Super Majin Bū
  • Super (Piccolo) Majin Bū
  • Super (Gotenks) Majin Bū
  • Super (Gohan) Majin Bū

PrzypisyEdytuj

  1. Informacje tę podaje pytany przez Naho ŌishiAkira Toriyama w sekcji zatytułowanej Mistyczne pytania i odpowiedzi z mistrzem Akirą Toriyamą, Saga Majin Bū! Dwanaście Sekretów M (jap. 鳥山明先生魔人ブウ編秘一問一答!トゥエルブのMナゾ [Toriyama akira-sensei majinbū-hen maruhi ichimon'ittō!

    Tweruerubu no M nazo]) w czerwcowym numerze magazynu Saikyō Jump z 2014 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki