Fandom

Dragon Ball Wiki

Mafūba

1264strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Db-roshi-mafuba-09.jpg

Mutaito pokonał Piccolo Daimao właśnie tą techniką.

Mafūba (jap. 魔封波) – jest to technika polegająca na stworzeniu potężnego wiru, który porywa przeciwnika i zamyka go w puszce (może to być Denshi Jar, albo jak Kami-sama, w malutkiej buteleczce podczas 23 TB).

Została ona użyta na Piccolo Daimao przez Mutaito, który to on właśnie wymyślił tą technikę.

Potem, kilkaset lat później, gdy Pilaf uwolnił złego Piccolo Daimaō, Kamesenin również próbował swoich sił. Jednak nie udało mu się, ponieważ nie trafił.

Również Tenshinhan użył tej techniki. Walczył z Drumem, synem Piccolo Daimaō. Prawie udało mu się go pokonać, lecz Daimaō zniszczył puszkę.

Później też widzimy tę technikę w wykonaniu Kami-samy pod przebraniem Shena. Ta technika nie była zbytnio skuteczna, bo Piccolo zastosował odwróconą Mafūbę (opracował ten cios specjalnie po to, bo wiedział, że ta technika zgubiła jego ojca). W taki sposób Kami-sama stał się więźniem swojej techniki.

Mafuba3.png

Son Gokū trenuje Mafubę na Umigamie.

W Dragon Ball Super Son Gokū uczy się u Muten Rōshiego tejże techniki. Ma ona na celu pokonanie zarówno Gokū Black oraz Zamasu z przyszłości.

Użytkownicy: Mutaito (twórca), Kamesenin, TenshinKami-sama, Piccolo, Son Gokū, Trunks z przyszłości.Edytuj

CiekawostkaEdytuj

  • Dla słabych użytkowników technika ta może zakończyć się śmiercią. Przykładem jest Mutaito i Kamesenin.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki