FANDOM

Mài z przyszłości
CkJajCuUgAAVSHz.jpg
未来のマイ
Mirai no Mai
Imię w anime brak polskiej wersji
Imię w mandze brak polskiej wersji
Płeć Kobieta
Debiut w mandze DBS, rozdział #14
Debiut w anime DBS, odcinek #047
Występuje Dragon Ball Super Logo.png
Rasa Ziemianka
Zginęła Nigdy nie zginęła.
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia
Głos Eiko Yamada
Znaczenie imienia „未来のマイ, mirai no mai” składa się z przedrostka „未来のマイ, mirai no”, który po japońsku znaczy „z przyszłości”, „マイ, mai” pochodzi od chińskiego „燒賣, shāomài”, czyli tradycyjnych pierogów, jednej z potraw zaliczanych do przekąsek spożywanych podczas chińskiej ceremonii herbacianej.
Pokrewieństwa
  • Trunks z przyszłości (przyjaciel)
  • Bulma z przyszłości (przyjaciółka)
  • Kotek (pupil)
  • Mài (odpowiednik z teraźniejszości)
  • Pilaf (pan z teraźniejszości)
  • Shāo (kompan z teraźniejszości)
  • Mài z przyszłości (jap. 未来のマイ [Mirai no Mai])Ziemianka, przyjaciółka Trunksa i Bulmy, jedna z głównych bohaterów sagi Trunksa z przyszłości[1].

    Dragon Ball SuperEdytuj

    Przed rozpoczęciem sagiEdytuj

    Mài dowodzi ruchem oporu ocalałych ludzi i opiekuje się swoim kotkiem. Razem z innymi żołnierzami Ruchu Oporu bierze czynny udział w walkach Gokū Blackiem. W czasie jednej z obław ludzkości Trunks ratuje ją i jej ludzi przed oprawcą. Potem sam uczestniczy w zastawianiu pułapki, ale nie daje rady Blackowi. Mài ratuje go granatem błyskowym i opatruje jego rany. Dziewczyna dodaje mu otuchy i wpada na pomysł lotu w przeszłość.

    Saga Trunksa z przyszłościEdytuj

    Mài czeka na Trunksa w swoim mieszkaniu. Razem chcą wyruszyć w przeszłość. Kiedy otwiera mu drzwi, dziwi się, że nie ma z nim Bulmy. Mài zdobywa konserwę, którą każe zjeść Trunksowi. Karmi nią również swojego kotka. Przyjaciele wypuszczają pupila i wyruszają do Korporacji Kapsuła. Po drodze atakuje ich Black, Mài decyduje się odegrać rolę przynęty, chcąc umożliwić Trunksowi dotarcie do wehikułu. Dziewczyna bezowocnie strzela do przeciwnika, który pozbawia ja przytomności. Okazuje się być tylko ranna, z czasem odzyskuje przytomność i ucieka z miejsca walki. Gdy Trunks z Gokū i Vegetą ruszają w przyszłość Mài opiekuje się rannymi żołnierzami. Dziewczyna opowiada przybyłym z przeszłości przyjaciołom, jak Black zniszczył poprzednią bazę oraz zaprowadza ich do nowej kryjówki partyzantów. Cierpi, bo nie udało jej się uratować wszystkich Ziemian, a jedynie garstkę, pociesza ją Gokū. Mài odprawia wojowników na miejsce walki z przeciwnikiem. Dziewczyna obserwuje bitwę Trunksa i reszty z Gokū Blackiem i Zamasu. Dziewczyna rozkazuje swoim żołnierzom wystrzelić granat dymny, sama zabiera Vegetę z pola walki. Kobieta wyjmuje z kieszeni Trunksa kapsułkę z wehikułem czasu i lokuje młodzieńca, Gokū i Vegetę w środku oraz nastawia pojazd na 17 lat wstecz. Sama zostaje w swoich czasach wraz z Yajirobēm i swoimi podkomendnymi. Mài ratuje Yajirobē i pociesza swoich ludzi, którzy chcą się poddać. Dzieci dzielą się z nią ciastkami, które ukradły Yajirobēmu. Dziewczyna najpierw odmawia, ale potem bierze ciastko i stwierdza, że warto walczyć dla dziecięcych uśmiechów. Ratując ludzi zostaje ranna. Trunks podaje jej senzu. Mài obserwuje walkę z Blackiem. Mài pomaga powrócić rodzinie Trunksa w przeszłość, sama przejmuje fasolki senzu od Bulmy. Dziewczyna przynosi Trunksa do kryjówki, potem odnajduje dom Blacka i atakuje go strzałem z karabinu. Black atakują ją i towarzyszących jej żołnierzy pociskiem ki. Trunks odbija atak, kiedy zostaje ranny, Mài podaje mu senzu. Razem oglądają walkę Vegety z Blackiem. Dziewczyna ogląda ćwiczenie przez Trunksa Mafūby, kiedy Bulma idzie zająć Zamasu, Mài pokazuje mu filmik, na którym Piccolo robi Mafūbę. Dziewczyna ogląda walkę Trunksa z Zamasu. Ratuje się przed pociskiem wroga przytrzymując się pręta w rusztowania budynku, na którym stoi. Widzi pokonanie Zamasu, przytrzymuje wieko urny, kiedy ten jest w środku. Jest obecna podczas jego ucieczki i połączenia z Blackiem. Mài pomaga Bulmie spakować pracownię do kapsułki i idą na wzgórze, gdzie dalej mogą pracować. Dziewczyna oferuje Bulmie swoją pomoc przy naprawie wehikułu. Mài oddaje Trunksowi energię do Genki-Damy. Mài widzi zniszczenie świata przez Zamasu i Zenō. Ucieka w przeszłość, gdzie spotyka Mài z teraźniejszości. Dziewczyna rozpacza z powodu śmierci przyjaciół. Zgadza się powrócić do czasów sprzed ataku Blacka i wracają tam z Trunksem.

    WyglądEdytuj

    Nosi czarne, długie, proste włosy, ma czarne oczy, jasną cerę. Na sobie ma niebieski, długi płaszcz, zielone spodnie i czapkę tego samego koloru oraz brązowe kozaki.

    CharakterEdytuj

    Oddana i zdolna do poświęceń przyjaciółka. Dla dobra ludzkości pozostawia jednak kota samego.

    CiekawostkaEdytuj

    • Mài żyje w mieszkaniu w bloku.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. 23 maja 2016 r. Eiko Yamada, aktorka podkładająca głos pod Mài, za pośrednictwem swojego konta w serwisie Twitter zapowiedziała, że począwszy od 16 czerwca – 47 odcinka DBS – jej głos pojawiać się będzie regularnie co tydzień. Yamada skomentowała również, że „Mài stała się supersłodka”. Przedrostek „super” jest nawiązaniem do DBS. Z postu nie wynika jednak bezpośrednio, czy aktorka miała na myśli postać Mài z przyszłości czy Mài z teraźniejszości. Oryginalny post (jap.) [dostęp 2016-06-14].

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki