FANDOM

Mài z przyszłości (jap. 未来のマイ [Mirai no Mai]) – jest jedną z głównych postaci z Sagi Trunksa z ''przyszłości'', oraz liderem ruchu oporu przeciwko Gokū Black i jednym z najbliższych sojuszników Trunksa z przyszłości.

Mài pomaga Trunksowi i innym przez całą sagę. Gdy , Scalony Zamasu połączył się z samym wszechświatem, powodując, że Zenō z przyszłości wymazał go i cały wszechświat. Jest jedną z trzech osób, które przeżyły katastrofę, a teraz żyje na nowej, przyszłej osi czasu, na której istnieje kolejna Mài z przyszłości  - dzięki Whisowi ostrzega Beerusa z przyszłości przed Zamasu.

Wygląd Edytuj

Mài z przyszłości to młoda i wysoka kobieta o pięknej skórze. Ma duże czarne oczy i długie czarne włosy z pasemkami. Nosi długi, niebieski płaszcz z żółtymi spodniami, czarnymi butami i zieloną czapką. Na końcu Sagi Trunksa z przyszłości, Ziemianka ma identyczny płacz do poprzedniego tylko, że ten ma kolor zielony posiada też też brązowy pasek.

Charakter Edytuj

Oddana i zdolna do poświęceń przyjaciółka. Dla dobra ludzkości pozostawia jednak kota samego.

Ta sekcja wymaga dokończenia. Prosimy, uzupełnij ją!

BiografaEdytuj

Przed rozpoczęciem sagi Edytuj

Mài dowodzi ruchem oporu ocalałych ludzi i opiekuje się swoim kotkiem. Razem z innymi żołnierzami Ruchu Oporu bierze czynny udział w walkach Gokū Blackiem. W czasie jednej z obław ludzkości Trunks ratuje ją i jej ludzi przed oprawcą. Potem sam uczestniczy w zastawianiu pułapki, ale nie daje rady Blackowi. Mài ratuje go granatem błyskowym i opatruje jego rany. Dziewczyna dodaje mu otuchy i wpada na pomysł lotu w przeszłość.

Dragon Ball Super Edytuj

Saga Trunksa z przyszłości Edytuj

Mài czeka na Trunksa w swoim mieszkaniu. Razem chcą wyruszyć w przeszłość. Kiedy otwiera mu drzwi, dziwi się, że nie ma z nim Bulmy. Mài zdobywa konserwę, którą każe zjeść Trunksowi. Karmi nią również swojego kotka. Przyjaciele wypuszczają pupila i wyruszają do Korporacji Kapsuła. Po drodze atakuje ich Black, Mài decyduje się odegrać rolę przynęty, chcąc umożliwić Trunksowi dotarcie do wehikułu. Dziewczyna bezowocnie strzela do przeciwnika, który pozbawia ja przytomności. Okazuje się być tylko ranna, z czasem odzyskuje przytomność i ucieka z miejsca walki. Gdy Trunks z Gokū i Vegetą ruszają w przyszłość Mài opiekuje się rannymi żołnierzami. Dziewczyna opowiada przybyłym z przeszłości przyjaciołom, jak Black zniszczył poprzednią bazę oraz zaprowadza ich do nowej kryjówki partyzantów. Cierpi, bo nie udało jej się uratować wszystkich Ziemian, a jedynie garstkę, pociesza ją Gokū. Mài odprawia wojowników na miejsce walki z przeciwnikiem. Dziewczyna obserwuje bitwę Trunksa i reszty z Gokū Blackiem i Zamasu. Dziewczyna rozkazuje swoim żołnierzom wystrzelić granat dymny, sama zabiera Vegetę z pola walki. Kobieta wyjmuje z kieszeni Trunksa kapsułkę z wehikułem czasu i lokuje młodzieńca, Gokū i Vegetę w środku oraz nastawia pojazd na 17 lat wstecz. Sama zostaje w swoich czasach wraz z Yajirobēm i swoimi podkomendnymi. Mài ratuje Yajirobē i pociesza swoich ludzi, którzy chcą się poddać. Dzieci dzielą się z nią ciastkami, które ukradły Yajirobēmu. Dziewczyna najpierw odmawia, ale potem bierze ciastko i stwierdza, że warto walczyć dla dziecięcych uśmiechów. Ratując ludzi zostaje ranna. Trunks podaje jej senzu. Mài obserwuje walkę z Blackiem. Mài pomaga powrócić rodzinie Trunksa w przeszłość, sama przejmuje fasolki senzu od Bulmy. Dziewczyna przynosi Trunksa do kryjówki, potem odnajduje dom Blacka i atakuje go strzałem z karabinu. Black atakują ją i towarzyszących jej żołnierzy pociskiem ki. Trunks odbija atak, kiedy zostaje ranny, Mài podaje mu senzu. Razem oglądają walkę Vegety z Blackiem. Dziewczyna ogląda ćwiczenie przez Trunksa Mafūby, kiedy Bulma idzie zająć Zamasu, Mài pokazuje mu filmik, na którym Piccolo robi Mafūbę. Dziewczyna ogląda walkę Trunksa z Zamasu. Ratuje się przed pociskiem wroga przytrzymując się pręta w rusztowania budynku, na którym stoi. Widzi pokonanie Zamasu, przytrzymuje wieko urny, kiedy ten jest w środku. Jest obecna podczas jego ucieczki i połączenia z Blackiem. Mài pomaga Bulmie spakować pracownię do kapsułki i idą na wzgórze, gdzie dalej mogą pracować. Dziewczyna oferuje Bulmie swoją pomoc przy naprawie wehikułu. Mài oddaje Trunksowi energię do Genki-Damy. Mài widzi zniszczenie świata przez Zamasu i Zenō. Ucieka w przeszłość, gdzie spotyka Mài z teraźniejszości. Dziewczyna rozpacza z powodu śmierci przyjaciół. Zgadza się powrócić do czasów sprzed ataku Blacka i wracają tam z Trunksem.

Mai z przyszłości (SDBH, odc. 001)

Mài z przyszłości mówiąca o zniknięciu Trunksa

Super Dragon Ball Heroes Edytuj

Saga Więziennej Planety Edytuj

Mai razem z Fu przylatują na Planetę Beerusa, by powiadomić Gokū o porwaniu Trunksa. Następnie razem teleportują się na Więzienną Planetę. Tam dziewczyna ogląda walkę Gokū SSJB i Gokū SSJ4. Mai razem z Goku i Vegetą idzie szukać Trunksa, atakuje ich Cumber, Goku każe jej się wycofać. Dziewczyna ukrywa się za skałą. Cumber atakuje ją wiązką ki, ratuje ją Trunks. Mai podaje mu kapsułkę z mieczem i ubraniem i ogląda walki przyjaciół. Widząc, że nie dają Cumbie rady, podaje Goku i Vegecie Potalę, by scalili się w Vegetto.

CiekawostkaEdytuj

  • Mài żyje w mieszkaniu w bloku.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj