Fandom

Dragon Ball Wiki

Mài

1263strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Mài
Mai.jpg
Imię w anime Maja
Imię w mandze Mai
Płeć Kobieta
Występuje LogoDB.png LogoDBZ.jpgDragon Ball Super Logo.pngLogoDBGT.png
Rasa Ziemianka
Zginęła 1. Zginęła podczas ataku na Ziemię.

2. Zginęła kiedy Złoty Freezer wysadził Ziemię.

Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia
Głos Eiko Yamada
Znaczenie imienia „マイ, mai” pochodzi od chińskiego „燒賣, shāomài”, czyli tradycyjnych pierogów, jednej z potraw zaliczanych do przekąsek spożywanych podczas chińskiej ceremonii herbacianej.
Pokrewieństwa
  • Pilaf (pan)
  • Shū (kompan)
  • Mài z przyszłości (odpowiednik z przyszłości)
  • Trunks (chłopak)[1]
  • Mài (jap. マイ [Mài]) – kobieta która jest podwładną Pilafa wraz z Shu. Z paczki Pilafa, to ona jest pokazana jako pierwsza, podczas gdy widzi samochód, w którym jedzie Bulma i Son Goku, którzy wiozą Smocze kule. Następnie poprzez walkie-talkie informuje swego cesarza, że ich widzi. Ona, w przeciwieństwie do reszty ma jaśniejszy umysł, gdyż zawsze to ona wpada na dobre pomysły, np. by uśpić więźniów, by zabrać im smoczą kulę. Bardzo często występuje w Serii Dragon Ball, natomiast w Dragon Ball Z jest tylko w urywkach, a w Dragon Ball GT pojawia się tylko na początku, by ponownie zdobyć smocze kule, co im się udaje, lecz wypowiedzieli złe życzenie. Jest również w jednej scenie, gdy Gokū zabiera wszystkich na planetę Tsuful, gdyż Ziemia ma być zniszczona.

    Dragon Ball Z: Battle of GodsEdytuj

    Pojawia się również w filmie kinowym Dragon Ball Z: Battle of Gods, jako mała dziewczynka (gdyż znowu wypowiedzieli złe życzenie, i zamienili się w dzieci). Pojawia się na 38 urodzinach Bulmy, na których są wszystkie smocze kule (Bulma organizowała konkurs Bingo, na pierwszym miejscu jest komplet smoczych kul, na drugim pierścień z brylantem, a reszta to zamek i inne bogate rzeczy). Paczka Pilafa dostrzega kule w pokoju z nagrodami, gdy nakrywa ich Trunks. Ci mówią, że tylko oglądali. Trunks woła Son Gotena, by pokazać mu "śmieszną małpkę" (czyli Pilafa). Ci szybko uciekają, a gdy Goten pyta kim jest Mài, Trunks odpowiada, że to jego dziewczyna. Mài w sekrecie przechwycona jedną z kul. Pilaf i Shū są dumni, gdy podchodzi Trunks, i mówi, że powiedział jego mamie, że jest jego dziewczyną. Ta niechętnie, zgadza się udawać.

    Gdy Bulma pyta ile ma lat, ta przez przypadek mówi, że 42. Pilaf patrzy na Bulmę, i zdaje sobie, że już widział jej twarz, i przypomina sobie wydarzenia z pierwszej serii Dragon Ball. Proponuje swym podwładnym uciekać, jednak Mài, wypada smocza kula z kieszeni. Wtedy przytrzymuje do głowy Trunksa pistolet, jednak wszyscy przyjęli to jako zabawny skecz. Wtedy przychodzi Son Gohan, który prosi o dołączenie do skeczu, mówiąc, że strzały i tak w niego nie trafią. Mài zgadza się i strzela w Gohana, jednak ten tak jak mówił, jednym palcem wszystkie odbił. Jedna strzeliła w Videl, którą uleczył Dende, i wtedy dowiaduje się, że Videl jest w ciąży.

    Dragon Bal GTEdytuj

    Mai wraz z resztą gangu Pilafa dociera do pałacu Dende, by odnaleźć czarnogwiazdkowe kule. Spotykają tam Gokū ćwiczącego z Ūbem. Pilaf niechcący życzy sobie zmniejszenia Gokū, który powstrzymuje atak rakietowy gangu. Saiyanin zostaje odmłodzony, ale i tak przegania Mài i resztę. Mài wraz z resztą gangu usiłuje napaść na bank, ale zostają powstrzymani przez Pan. Pod koniec Sagi Babyego widzimy jak Gokū teleportuje członków gangu Pilafa na statek kosmiczny ewakuujący Ziemian na nową planetę Plant. Po odtworzeniu Ziemi przez nameczańskie smocze kule, Mài razem z resztą ludzkości wraca na Ziemię. W przedostatnim odcinku serii, podczas walki ze Złym Smokiem, cały gang Pilafa, wraz ze wszystkimi mieszkańcami kosmosu oddaje Gokū energię ki do Genki-Damy, dzięki czemu wszyscy mają swój udział w pokonaniu wroga.

    PrzypisyEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki