FANDOM

Gang Grylla (DBS, odc. 044)

Gryll wraz z ludźmi

Ludzie Grylla (jap. ソテ人 [Sote-jin])Sotéjanie, podwładni Grylla, atakują Potaufau i wykradają klucz do sejfu z Nadludzką Wodą.

Przybywają na planetę Potaufau, aby zdobyć Nadludzką Wodę. Kiedy prowadzą pościg za Potage'em, strażnikiem wody, zostają pokonani przez Trunksa i Gotena. Udaje im się odnaleźć zgubiony przez strażnika klucz do skrytki, w której znajduje się Nadludzka Woda. Posiadłszy klucz, podczas kontrataku używają uprowadzonego Monaki jako zakładnika. Obezwładniają przeciwników. Mimo iż Potage przestrzega rozbójników, tłumacząc, że eliksir jedynie ich pochłonie, gang sięga do sejfu. Następnie widzowi Dragon Balla zostaje ukazana scena, w której fioletowe kopie Grylla i jego podwładnych ścigają uciekających Gotena, Trunksa, Monakę i Potage'a. Los prawdziwych wcieleń łotrów nie jest znany. Prawdziwe wcielenia znikają w ciągu 5 minut od zamiany.

WyglądEdytuj

Muskularni, wysocy, bezwłosi, w różnych odcieniach zieleni od od malachitu, przez cyjan i oliwkę, aż po akwamarynę. Po kontakcie z wodą powstają ich fioletowe, galaretowate kopie.

CharakterEdytuj

Źli, bezwzględni, brutalni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki