FANDOM

Lucyfer (jap. ルシフェル [Rushiferu], fr. Lucifer, ang. Lucifer) – żyjący na zamku tradycyjny wampir-arystokrata, występuje w drugim filmie kinowym Dragon Ball pt. Śpiąca Księżniczka z Zamku Diabła.

Posiada własną armię demonów, które bronią jego zamku oraz samego Lucyfera przed nieproszonymi gośćmi. Jego jedynym celem jest zniszczenie Słońca, i przez to pogrążenie Ziemi w wiecznych ciemnościach. Razem ze swoim sługą Igorem i demonami sprowadza do swego zamku Bulmę, aby zabrać jej trochę świeżej krwi, potrzebnej do aktywacji Śpiącej Księżniczki, klejnotu, który posłuży mu za soczewkę skupiającą i skoncentrowawszy weń energię lasera, zniszczy Słońce.

Historia

Lucifer

Lucyfer wita Bulmę

Wampir pierwszy raz pojawia się w momencie, kiedy wita Bulmę w swym zamczysku. Z początku wydaje się, iż ów młodzieniec jest miłym i szarmanckim dżentelmenem, a ponadto człowiekiem. Swym wdziękiem i gracją urzeka Bulmę, dziewczyna bierze go za gościnnego i przystojnego pana zamku. Jedyne, czego pragnie Lucyfer, to krew Bulmy potrzebna mu do uruchomienia Śpiącej Księżniczki. Podstępny wampir zaprasza dziewczynę na kolację, a ta nieświadoma, iż to ona miała służyć jako główne danie dla Lucyfera oraz jego demonów, godzi się.
Bulma w tarapatach

Lucyfer więzi Bulmę

Lucyfer i jego sługa prowadzą dziewczynę do wielkiej sali, gdzie spoczywa Śpiąca Księżniczka i wiążą nastolatkę do tronu, chcąc pobrać jej młodzieńczą krew.
Uwiezieni

Lunch, Yamcha, Pūar, Wūlóng i Son Gokū i Kulilin uwięzieni przez Lucyfera

Następnie po kradzieży Śpiącej Księżniczki Lucyfer łapie Kulilina i grozi, że zabije go, jeśli Gokū nie odda mu klejnotu będącego obecnie w posiadaniu Lunch. Dostawszy klejnot, Lucyfer nakazuje pobić Gokū, a następnie więzi wszystkich, oprócz Bulmy, w murze.

Oswobodzony Gokū stacza z Lucyferem jeszcze jeden pojedynek, wygrywa, niszcząc maszynę skupiającą, a jej dysza niefortunnie wystrzeliwuje promień ki i zabija Lucyfera. Postać nie występuję już w żadnym odcinku czy filmie.

Galeria