Fandom

Dragon Ball Wiki

Lucyfer

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Lucyfer
Lucifer3.png
ルシフェル
Rushiferu
Inne imiona Lucifer
Płeć Mężczyzna
Debiut w anime Dragon Ball: Śpiąca Księżniczka z Zamku Diabła
Występuje LogoDB.png
Rasa wampir
Zginął 1. Został zabity przez promień własnego lasera.
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania
  • Planeta Ziemia, Zamek Diabła (kiedyś)
  • Piekło (prawdopodobnie obecnie)
  • Poziom bojowy nieznana
    Znaczenie imienia „lucifer” to biblijne imię upadłego anioła, „szatana”
    Pokrewieństwa
  • Igor (sługa)
  • Ghastel i Demony (armia)
  • Lucyfer (jap. ルシフェル [Rushiferu], fr. Lucifer, ang. Lucifer) – żyjący na zamku tradycyjny wampir-arystokrata, występuje w drugim filmie kinowym Dragon Ball pt. Śpiąca Księżniczka z Zamku Diabła.

    Posiada własną armię demonów, które bronią jego zamku oraz samego Lucyfera przed nieproszonymi gośćmi. Jego jedynym celem jest zniszczenie Słońca, i przez to pogrążenie Ziemi w wiecznych ciemnościach. Razem ze swoim sługą Igorem i demonami sprowadza do swego zamku Bulmę, aby zabrać jej trochę świeżej krwi, potrzebnej do aktywacji Śpiącej Księżniczki, klejnotu, który posłuży mu za soczewkę skupiającą i skoncentrowawszy weń energię lasera, zniszczy Słońce.

    Historia

    Lucifer.png

    Lucyfer wita Bulmę

    Wampir pierwszy raz pojawia się w momencie, kiedy wita Bulmę w swym zamczysku. Z początku wydaje się, iż ów młodzieniec jest miłym i szarmanckim dżentelmenem, a ponadto człowiekiem. Swym wdziękiem i gracją urzeka Bulmę, dziewczyna bierze go za gościnnego i przystojnego pana zamku. Jedyne, czego pragnie Lucyfer, to krew Bulmy potrzebna mu do uruchomienia Śpiącej Księżniczki. Podstępny wampir zaprasza dziewczynę na kolację, a ta nieświadoma, iż to ona miała służyć jako główne danie dla Lucyfera oraz jego demonów, godzi się.
    Bulma w tarapatach.png

    Lucyfer więzi Bulmę

    Lucyfer i jego sługa prowadzą dziewczynę do wielkiej sali, gdzie spoczywa Śpiąca Księżniczka i wiążą nastolatkę do tronu, chcąc pobrać jej młodzieńczą krew.
    Uwiezieni.png

    Lunch, Yamcha, Pūar, Wūlóng i Son Gokū i Kulilin uwięzieni przez Lucyfera

    Następnie po kradzieży Śpiącej Księżniczki Lucyfer łapie Kulilina i grozi, że zabije go, jeśli Gokū nie odda mu klejnotu będącego obecnie w posiadaniu Lunch. Dostawszy klejnot, Lucyfer nakazuje pobić Gokū, a następnie więzi wszystkich, oprócz Bulmy, w murze.

    Oswobodzony Gokū stacza z Lucyferem jeszcze jeden pojedynek, wygrywa, niszcząc maszynę skupiającą, a jej dysza niefortunnie wystrzeliwuje promień ki i zabija Lucyfera. Postać nie występuję już w żadnym odcinku czy filmie.

    Galeria

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki