FANDOM

Latający pojazd Freezera
Pojazdfreezera.png
Specjalne właściwości Daje możliwość przemieszczania się, jest prawdopodobnie symbolem wysokiego statusu.
Twórca ?
Miejsce pochodzenia ?
Użytkownicy
  • Freezer
  • Cooler
  • Latające Krzesło/Tron Freezera (jap. フリーザの小型ポッド [Furīza no Kogata Poddo]) –  to latający pojazd używany głównie przez Freezera, jako środek transportu. Mimo, że Freezer może poruszać się dużo szybciej bez pojazdu i tak go używa, wydaje się preferować poruszanie się za pomocą tego pojazdu. Nie wiadomo dlaczego to robi, być może pojazd jest symbolem wysokiego statusu lub władzy.

    InformacjeEdytuj

    Chronologicznie pierwszy raz widzimy Freezera w pojeździe w odcinku specjalnym Dragon Ball Z: Ostateczna bitwa w pojedynkę. Ojciec Son Gokū, Wojownika Z, który wyzwał Freezera. Freezer przebywał w pojeździe kiedy niszczył Planete Vegetę. Wziął swój pojazd na Namek gdzie przybył w poszukiwaniu Smoczych Kul.

    Podczas pobytu na Namek bardzo rzadko opuszczał pojazd, pierwszy raz kiedy Kapitan Ginyū dostarczył wszystkie Smocze Kule, a drugi raz kiedy przybył do Saichōrō. Zostawił swój pojazd przed jego domem, ponieważ udał się z Nailem w bezpieczne miejsce aby stoczyć ważną walkę. Po zwycięstwie w pojedynku nie wziął pojazdu z powrotem, pojazd został zniszczony gdy wybuchła Planeta Namek.

    CiekawostkiEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki