FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Kula Majin Bū
Dābra, Babidi i kula Majin Bū (DBZ, odc, 232)
魔人の玉
(封印の玉)
Majin Bū no tama
(Fūin no tama)
Specjalne właściwości Więzi demona Majin Bū.
Twórca Bibidi
Miejsce pochodzenia Nieznane.
Użytkownicy Bibidi, Babidi.
Pojawia się w LogoDBZ

Kula Majin Bū (jap. 魔人の玉 (封印の玉) [Majin Bū no tama (Fūin no tama)], pl. w anime ?, pl. w mandze ?, fr. ?, ang. Sealed Ball) – niezwykle wytrzymała sfera zbudowana z bliżej nieznanego materiału. Kula powstała najprawdopodobniej przy użyciu magii. Bibidi stworzył ją, by zapieczętować w niej Majin Bū, nad którym nie potrafił zapanować.

Przed Dragon BallemEdytuj

Kiedy Bibidi uznaje, że nie potrafi dłużej podporządkowywać sobie Majin Bū, czarnoksiężnik dochodzi do wniosku, że zagrażającego mu demona należy uwięzić. Bibidi pieczętuje Bū w ogromnej sferze, następnie tę ukrywa na powierzchni Ziemi, planety Siódmego Wszechświata.

Dragon Ball ZEdytuj

Saga Majin BūEdytuj

Podsaga Czarnoksiężnika BabidiegoEdytuj

Po przybyciu na Ziemię Babidi i jego podwładni odnajdują kulę i umieszczają ją na najniższym pokładzie statku czarnoksiężnika. Dzięki mocy dostarczonej przez Yamū i Spopovitcha oraz tej, która wydostała się z ran walczących Gokū SSJ2 i Vegety SSJ2, Majin Bū udaje się opuścić więzienie.

Do połączenia z powyższymEdytuj

Kula Majin Bū – jest to kula, w której Bibidi zamknął Majin Bū, nie mogąc go kontrolować. Kaiōshini umieścili kulę z demonem na Ziemi, gdzie przeleżała do czasów znalezienia jej przez Babidiego. Magik umieszcza kulę na najniższym piętrze swojego statku kosmicznego, dotrzeć do niej mogą ci, którzy pokonają wojowników na wyższych piętrach. Uwolnić go może tylko odpowiednia ilość energii, którą Majini zdobyli podczas 23 Turnieju Sztuk Walki, od Son Gohana i podczas wali Son Gokū z Vegetą. Gohan i Wschodni Kaiōshin docierają do kuli, ale energia zgromadzona podczas walki Gokū i Vegety budzi demona. Babidi umieszcza kulę poza statkiem. Kula pęka jak skorupa orzecha włoskiego na dwie połowy i uwalnia się dym, który przybiera postać Bū.

WyglądEdytuj

Kula przypomina brązowego, pofałdowanego orzecha włoskiego, z tą różnicą, że jest okrągła i duża na ok. 3 m średnicy.

GaleriaEdytuj