FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Kula Majin Bū (jap. 魔人の玉 (封印の玉) [Majin Bū no tama (Fūin no tama)], pl. w anime ?, pl. w mandze ?, fr. ?, ang. Sealed Ball) – niezwykle wytrzymała sfera zbudowana z bliżej nieznanego materiału. Kula powstała najprawdopodobniej przy użyciu magii. Bibidi stworzył ją, by zapieczętować w niej Majin Bū, nad którym nie potrafił zapanować.

Wygląd Edytuj

Kula Majin Bū (DBZ, odc. 232)

Kula przypomina brązowego, pofałdowanego orzecha włoskiego, z tą różnicą, że jest okrągła i duża na ok. 3 m średnicy. Gdy się otwiera, rozwala się na dwie połówki a z środka i po bokach wylatuje dym.

Informacje Edytuj

Aby wydostać się z kuli, należy zgromadzić odpowiednią ilość energii.

Historia Edytuj

Przed Dragon Ballem Edytuj

Kiedy Bibidi uznaje, że nie potrafi dłużej podporządkowywać sobie Majin Bū, czarnoksiężnik dochodzi do wniosku, że zagrażającego mu demona należy uwięzić. Bibidi pieczętuje Bū w ogromnej sferze, następnie tę ukrywa na powierzchni Ziemi, planety Siódmego Wszechświata.

Dragon Ball Z Edytuj

Saga Majin Bū Edytuj

Główny artykuł: Podsaga Czarnoksiężnika Babidiego

Po przybyciu na Ziemię Babidi i jego podwładni odnajdują kulę i umieszczają ją na najniższym pokładzie statku czarnoksiężnika. Dzięki mocy Gohana dostarczonej przez Yamū i Spopovitcha oraz tej, która wydostała się z ran Gokū SSJ2 i Vegety SSJ2, którzy walczyli, Majin Bū udaje się opuścić więzienie.

GaleriaEdytuj