FANDOM

Król Ziemi
Kakuo.jp
国王
Koku-ō
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze DB, #149
Debiut w anime DB, #113
Występuje LogoDBLogoDBZLogoDBGT
Rasa Ziemianin
Data urodzin Przed 733r.[1]
Pochodzenie Planeta Ziemia

Król Ziemi (jap. 国王 [Koku-ō], ang. King Furry)Ziemianin, który występuje po raz pierwszy w serii Dragon Ball. Jest on przywódcą wszystkich Ziemian, ma siedzibę gdzieś w środku świata. 

Spotykamy go po raz pierwszy podczas Piccolo Daimaō Saga. Wówczas, młody Piccolo, który zniszczył smoka Shén Lóng, postanowił, że przejmie władzę nad światem. Poleciał do Króla Koku i powiedział, żeby dał mu władzę nad światem. Ten nie mając wyjścia, (ponieważ Piccolo zabił wszystkich jego ochroniarzy), oddał mu władzę. Piccolo zasiadł na tronie i wylosował, które z 43 królestw na Ziemi najpierw zniszczyć. Wtedy Tenshin przyleciał na miejsce siedziby Króla Koku i rozpoczęła się walka pomiędzy Piccolo Daimaō a Tenshinem. Zafascynowany Król, który obserwował walkę, miał nadzieję, że nie wszystko stracone. Nawiązała się brutalna walka pomiędzy obrońcą dobra, a wcieleniem zła, księcia piekielnych otchłani. Piccolo zrównał z ziemią całe miasto i siedzibę Króla Koku. Gdy Son wygrał ze złym Szatanem, Władca Świata chciał go ogłosić bohaterem i dać mu zaszczyty. 

Gdy minęło paręnaście lat, zaczęła się era Cella, Król Koku siedział i oglądał walkę Gohana z cyborgiem. Rozpoznał w nim syna bohatera, który sprzed kilkunastu lat uwolnił ziemię spod panowania złego Nameczanina, księcia piekielnych otchłani, Piccolo Daimao. Pojawił się jeszcze w DBGT, gdzie miał wydać obwieszczenie, ale nie zdążył, ponieważ piorun walnął w jego pałac, który wybuchł.

Przypisy Edytuj

  1. Daizenshuu 7, February 25, 1996

Więcej z Fandomu

Losowa wiki