FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Król Chapa
Król Chapa, infoboks (DB, odc. 086).jpg
チャパ王
Chapa-ō
Imię w anime ?
Imię w mandze Król Brąz
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze DB, rozdział #115
Debiut w anime DB, odcinek #085
Występuje LogoDB.png
Rasa Ziemianin
Zginął 1. Został zabity przez Tambourine'a.
2. Zginął, kiedy Majin Bū zabił wszystkich Ziemian.
3. Stracił życie, kiedy Ziemia wybuchła w wyniku ataku Złotego Freezera.
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia
Głos Hidekatsu Shibata
Znaczenie imienia „チャパ王, chapa-ō” – „チャパ, chapa” pochodzi od japońskiego „お茶っ葉, ochappa”, czyli „liść herbaty”; „王, ō” natomiast to po japońsku „król”.
Pokrewieństwa
  • Ruhna (żona)
  • Sapa (pierworodny)
  • Peruka (córka)
  • Chapu (syn)
  • Król Chapa (jap. チャパ王 [Chapa-Ō], pl. w anime ?, pl. w mandze Król Brąz, fr. ?, ang. King Chappa)Ziemianin, mistrz sztuk walki, jeden ze zwycięzców Tenka-ichi Budōkai, podobno wygrał turniej nie pozwalając nawet dotknąć się przeciwnikom. Wojownik prowadzi własną szkołę sztuk walki, jest mężem Ruhny, z którą ma trójkę dzieci[1].

    Na Tenka-ichi Budōkai 22 Król Chapa mierzył się z Son Gokū w eliminacjach. Pewny siebie wojownik szybko został przyparty do muru przez małego chłopca. Mimo użycia swojej atutowej techniki "Ośmiu Rąk", nie zdołał nawet zadać czystego ciosu. Gokū wkrótce wyrzuca go poza matę twierdząc, że gdyby walczył na poważnie, Chapa najprawdopodobniej nie przeżyłby walki.

    Kiedy Piccolo Daimaō rozkazał Tambourine'owi zamordować wszystkich mistrzów sztuk walki, również Król Chapa padł ofiarą demona.

    Chapa brał udział także w eliminacjach do Tenka-ichi Budōkai 23, gdzie ponownie stanął do walki z Gokū. Chciał się zemścić za upokorzenie jakiego doznał podczas poprzedniego turnieju, jednak ponownie przegrał, tym razem otrzymując lekki cios kantem dłoni w kark.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. Informacja została podana na łamach tzw. Dragon Ball: Bōken Special, dodatku do numeru Shūkan Shōnen Jumpu wydanego 18 listopada 1987.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki