FANDOM

Koziołkujący obłok
Goku na Kinto
筋斗雲
Kintō'un
Specjalne właściwości Możliwość uniesienia pasażera o czystym sumieniu oraz poruszanie się z prędkością ponaddźwiękową.
Twórca Karin
Miejsce pochodzenia Wieża Karin (Ziemia).
Użytkownicy Muten Rōshi, Son Gokū, Tao Pai Pai, Son Gohan, Son Goten i wielu, wielu innych.
Pojawia się w LogoDBLogoDBZLogoDBGT

Koziołkujący obłok (jap. 筋斗雲 [Kintō'un], pl. w anime Magiczna Chmurka, pl. w mandze Obłok Kinto, fr. Le Nuage Magique, ang. Flying Nimbus) – jest to stworzona przez Ziemskiego Boga i powierzona Karinowi wielka żółto-pomarańczowa chmura, która potrafi przenieść pasażera w dowolne miejsce na świecie.

Rozumie człowieka i wykonuje jego polecenia. Jedynym warunkiem latania na koziołkującym obłoku jest czystość serca pasażera. Gdy osoba chcąca odbyć lot okazuje się być „złym człowiekiem” bądź ma „nieczyste myśli”, nie będzie ona zdolna dosiąść koziołkującego obłoku i przeleci przezeń jak przez zwykłą chmurę. Pierwszą chmurkę, którą dostał Son Gokū od Mutena Rōshiego (mędrzec Rōshi otrzymał ją w darze od Karina) zniszczył Demon Tamburine – sługa Piccolo Daimaō. Drugą chmurkę Gokū dostał od Karina, który pozwolił młodzieńcowi urwać sobie taką dużą, jak tylko chciał, spośród ogromnej chmury. Istnieje również drugi, zmodyfikowany rodzaj koziołkującego obłoku, jest to czarna chmura, nad którą pełną kontrolę ma tylko Karin. Taki egzemplarz Koci Pustelnik podarował Tao Pai Paiowi, po czym sprawił, że ów spadł z niej.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki