FANDOM

Kopiący Basil
Basil (infoboks)
蹴りのバジル
Keri no bajiru
Płeć Mężczyzna
Debiut w anime DBS, odcinek #078
Występuje Dragon Ball Super Logo
Rasa Kosmowilk
Pochodzenie Dziewiąty Wszechświat
Miejsce zamieszkania Dziewiąty Wszechświat
Głos Tsuyoshi Koyama
Znaczenie imienia „蹴りのバジル, keri no bajiru” – „蹴り, keri” to po japońsku „kopniak”, „cios nogą”, „の” no w tym przypadku będzie zmieniało rzeczownik „kopniak” w przymiotnik, „バジル, bajiru” pochodzi od angielskiego „basil”, czyli „bazylia”.
Pokrewieństwa
  • Bergamo (starszy brat)
  • Lavender (starszy brat)
  • Kopiący Basil (jap. 蹴りのバジル [Keri no bajiru])kosmiczny wilk, jeden z braci Tria Niebezpieczeństwa, drużyny psowatych wojowników, która pochodzi z Dziewiątego Wszechświata.

    Wraz z braćmi został wytypowany do meczu pokazowego Zenō, w którym walczy przeciwko Siódmemu Wszechświatowi. Na ringu mierzy się Majin Bū. Początkowo ma przewagę nad demonem, ale okazuje się, że Bū bawi się tą walką. Basil niszczy ring i rani Satana. Doprowadzony do furii Bū ciężko rani Basila. Psowaty wypada za ring, ale bogowie każą mu walczyć dalej. Przyjmuje od substancję, która wyglądem przypomina sól kamienną. Połyka ją, w efekcie czego goją się jego rany, siła, moc i szybkość ulegają zwielokrotnieniu oraz wzrasta masa mięśniowa. Mimo dopingu Bū pokonuje wilka.

    Osobowość i charakterystykaEdytuj

    Jest szybki i zwinnym wojownikiem, który specjalizuje się w walce nogami.

    WyglądEdytuj

    Czerwony wilk z białym brzuchem i pyskiem, na plecach ma szarą pelerynę, na rękach szare rękawice oraz czerwone buty.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki