FANDOM

Klonowanie
AkaCloning
分身
Bunshin
Nazwa w anime Klonowanie
Twórca Nieznany
Debiut w anime DB, odcinek #141
Użytkownicy
  • Tenshinhan
  • Piccolo
  • Kulilin
  • Dodoria
  • Nail
  • Cell z przyszłości
  • Chapuchaie
  • Majin Buu
  • Medamatcha
  • Janemba
  • Gogeta
  • Avo
  • Cado
  • Ile razy była używana i kiedy Bardzo wiele razy we wszystkich seriach.
    Używana w LogoDBLogoDBZLogoDBGT

    Klonowanie (jap. 分身 [Bunshin]) – umiejętność stworzenia własnego klonu (lub klonów), w celu zwiększenia przewagi liczebnej nad wrogiem.

    InformacjeEdytuj

    Technika klonowania występuje dość często w anime jednak w oryginalnej mandze jedynym, który posiada tę umiejętność jest Tenshinhan.

    Jedną z postaci, która najczęściej używała tej techniki jest Piccolo zwłaszcza w sadze Saiyan, wraz z Kulilinem stosuje on wariację tej techniki zwaną Tri Form podczas walki z Nappą i Vegetą. Później stosuje ją w sadze Garlica Juniora oraz podczas walki z Cellem.

    Klonowanie jest używane także przez bardzo wiele innych postaci, prawie zawsze stosowane jest do zwiększenia lub zniwelowania przewagi liczebnej przeciwnika, wyjątkiem jest Medamatcha, który używa swych klonów do absorbowania energii.

    Odmiany technikiEdytuj

    • Bunretsu - stworzenie własnego klonu o zupełnie innym charakterze i czasami wyglądzie.
    • Tri Form - podzielenie ciała na trzy klony każdy o 1/3 siły pierwotnego wojownika.
    • Shishin no ken - podzielenie ciała na cztery klony każdy o 1/4 siły pierwotnego wojownika.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki