Fandom

Dragon Ball Wiki

Kibito

1263strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Kibito
Kibito.jpg
キビト
Kibito
Imię w anime Kibito
Inne imiona Kibit
Płeć mężczyzna
Debiut w mandze Rozdział 437
Debiut w anime DBZ, odcinek #213
Występuje LogoDBZ.jpgDragon Ball Super Logo.png
Rasa Shinjanin
Data urodzin 7 Maja 774 roku
Zginął 1. Został zabity przez Daburę.
Miejsce zamieszkania Świat Kaiōshinów
Głos Shin Aomori
Pokrewieństwa
  • Wschodni Kaiōshin (przyjaciel)
  • Kaiōbito (część składowa)
  • Kibito (jap. キビト [Kibito]) – towarzysz Wschodniego Kaioshina i jednocześnie jego ochroniarz.

    InformacjeEdytuj

    Jest bardzo silnym wojownikiem, który dodatkowo potrafił teleportować dowolną liczbę osób w wybrane miejsce Wszechświata. Towarzyszy swojemu panu w podróżach, podczas których obaj usiłowali odnaleźć i pokonać maga Babidiego Na Ziemi Kibito był świadkiem opętania Vegety i został zabity przez Daburę (później wrócił go do życia Shenlong). Po tym udał się szukać Neptuna. Miał duże problemy ze znalezieniem jego energii gdyż ten był wyczerpany i ledwo żywy. Znalazł go i uzdrowił. Później obydwaj polecieli odnaleźć Son Gohana. Gdy już go znaleźli, przenieśli go na planetę Kaioshin. Tam Wschodni Kaiōshin każe mu wyciągnąć ze skały Z Sword. Kibito wyśmiewa się, że jest to niemożliwe. Gohan na początku nie daje rady jednak po transformacji w SSJ 2 udaje mu się to ku zdziwieniu Kibito i radości Neptuna. Młodzieniec nie radzi sobie z mieczem a Kibito śmieje się z niego. Gohan postanawia dać na chwile miecz pewnemu siebie kaioshinowi jednak ten nie może go utrzymać i miecz upada na ziemię. Kibito bezskutecznie próbował podnieść go. Gdy mu się to nie udało zwalił wszystko na brak treningu. Później za pomocą kolczyków Potary połączył się na bardzo długo ze swoim panem tworząc Kaiōbito. Wrócił do swojej postaci, gdy Kaiōbito poprosił Porungę o rozdzielenie go z powrotem na dwie osobne postacie.

    UmiejętnościEdytuj

    Galeria Edytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki