Fandom

Dragon Ball Wiki

Kapitan Sauzer

1264strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Kapitan Sauzer
Sauzer (2).jpg
サウザー隊長
Sauzā taichō
Imię w anime Brak polskiej wersji.
Imię w mandze Nie występuje
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Nie występuje
Debiut w anime DBZ, film #05
Występuje LogoDBZ.jpgLogoDBGT.png
Rasa Brenchjanin
Zginął 1. Został zabity przez Piccolo.
2. W GT zabili go Wojownicy Z.
Pochodzenie Brench
Miejsce zamieszkania Piekło
Poziom bojowy Nieznana
Głos Shō Hayami
Znaczenie imienia „Sauzer Taichō”, „sauzer” pochodzi od nazwy hiszpańskiego sosu „salsa”, a „taichō” to po japońsku „kapitan”.
Pokrewieństwa
  • Cooler (pan)
  • Freezer (brat pana)
  • Dōre (kompan)
  • Neiz (kompan)
  • Kapitan Sauzer (jap. サウザー 隊長 [Sauzā taichō], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze nie występuje, fr. Sauzer, ang. Salza) – kapitan Zbrojnego Oddziału Coolera i za razem najsilniejszy jego członek. Prawa ręka starszego brata Freezera, służy swojemu panu wiernie nawet w najtrudniejszych chwilach.

    Przypuszcza się, że pracuje w szeregach Coolera od podbicia jego rodzinnej planety Brench i zniewolenia bądź eksterminowania pobratymców przez Kosmiczną Organizację Handlu. Wyglądem przypomina Zarbona, Bojacka, Zangyę, Bido, Bujina i Gokuę, jednak wywodzi się z innej rasy. Po pokonaniu Coolera w piątym filmie kinowym DBZ Sauzer nadal żyje, i resztkami sił próbuje zabić rannego Son Gokū i gdyby nie Makankōsappō Piccolo, udało by mu się to. Po śmierci powrócił jeszcze wśród żywych w dwunastym filmie kinowym DBZ wraz z innymi uciekinierami z Piekła. Następnie, choć tylko przez chwilę, występuje w sadze Super #17 wraz z wszystkimi złoczyńcami powraca z Piekła.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki