Fandom

Dragon Ball Wiki

Kaiōshini

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Kaiōshini
SupremeKais.png
界王・界王神
Kaiōshin
Miejsce zamieszkania Świat Kaiōshinów
Przeciętny wzrost przedstawicieli rasy Taki jak ludzki
Dieta Nie do końca poznana najprawdopodobniej taka jak ludzka w anime ukazane było tylko gotowanie przez nich ryżu.
Poziom intelektualny Taki Jak Ludzki.

Kaiōshini (jap. 界王・界王神 [Kaiōshin], ang. Supreme Kais) – są to istoty mające obowiązek chronić wszechświat przed złem. Jako jedyni mogą żyć w Świecie Kaiōshinów. Przewyższają oni rangą zwykłych Kaiō, którzy czuwają tylko nad światem żywych, natomiast Kaiōshini czuwają także nad zaświatami.

InformacjeEdytuj

Wszyscy Kaiōshini rodzą się na świecie Kaiōshinów na której znajduje się drzewo Kaiju. Kaiōshini rodzą się ze złotych owoców wydanych przez to drzewo. Długość życia Kaioshinów wynosi kilka milionów lat.

Nadzorowanie wszechświataEdytuj

Każdy z Kaiōshinów rządził w jednym z czterech ogromnych obszarów świata żywych i zmarłych. Wszystkich nadzorował Dai Kaiōshin. W mandze według Wschodniego Kaioshina każdy przedstawiciel jego rasy jest tysiąc razy silniejszy od Freezera, ale wszyscy poza nim zostali pokonani przez Majin Bū.

ŚmierćEdytuj

Mimo, że żyją oni w zaświatach to i tak mogą zginąć. Jednak śmierć nie przynosi dla nich żadnych konsekwencji, ponieważ nawet gdy umrą i tak nadal posiadają swe ciała, jedyną różnicą jest to że po śmierci posiadają jeszcze aureolę, nie muszą nawet odwiedzać Enmy Daiō tak jak to robił Północny Kaiō po śmierci. Mogą jednak umrzeć na zawsze gdy zostaną wchłonięte przez inną istotę lub zniszczone za pomocą ogromnej mocy.

Zarys historiiEdytuj

15 generacji temu Kaiōshin wybrał, za miejsce zamieszkania planetę w Zaświatach. W tamtych czasach na "Planetę Bogów" miał dostęp prawie każdy, najlepszym przykładem tego jest Stara Wiedźma. Stara  Wiedzma wykorzystała nieuwagę jej mieszkańca (Kaiōshina) i skradła mu jeden z wielkich darów, kolczyki Potara, ta chwila pozwoliła owemu mieszkańcowi planety na zgłębienie podstaw czarnej magii. Kaiōshin musiał stawić czoło potężnemu demonowi nie tak potężnemu jak Bū, ale na tyle potężnemu że Demon uwięził Kaiōshina w mieczu Z. Przez 14 generacji Bogowie Megagalaktyk żyli w  pokoju na swej planecie, do czasu kiedy okrutny czarnoksiężnik  stworzył  okrutnego potwora Bū. Demon i jego pan wyruszyli  na planetę Kaiōshinów i  rozpoczęła się  batalia świata. Jako pierwsza poległa Zachodnia Kaiōshin Megagalaktyki, potwór nie okazał Jej litości. Następny był potężny Południowy Kaiōshin lecz i on poległ został z asymilowany przez Bū. Następny był Północy Kaiōshin, dzielnie bronił swej Strefy przy użyciu miecza, zdoła przeciąć potwora, lecz  potwór zregenerował się i go zabił. Następny miał Być Wschodni Kaiōshin,  przed  niechybną śmiercią ocalił go Bóg Bogów Dai Kaiōshin  walczył on z Bū, jak  równy z równym lecz i on poległ. Lecz dobroć i miłość Dai Kaiōshina pozwoliła na to by  demon stał się potulny jak baranek. Po tym wydarzeniu Wielki czarnoksiężnik uwięził Bū w  Kuli. I tak przez  stulecia władca Wschodu był ostatnim z władców. W tym czasie narodził się nowy Kaiōshin, Kibito, stał się sługą Wschodniego Pana. Taki porządek rzeczy utrzymał się aż do 25 światowego turnieju sztuk walki. Po wydarzeniach na ziemi Kibito, Wschodni Kaiōshin i Son Gohan udali się na planetę Kaiōshinów, i tam Gohan po wydobyciu Miecza Z, trenował pod okiem Kaiōshinów. W pewnym czasie przybył tam Gokū i zaproponował by sprawdzić miecz za namową Kaiōshina  Wschodu. Gokū rzucił sześcianem Kaćcinko i złamał miecz. Z miecza wydostał się Senior Bogów. Bóg, który był pierwszym mieszkańcem Królestwa Bogów.

Znani przedstawicieleEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki