FANDOM

Kaiō
KingKaiFourKails.png
界王
Kaiō
Miejsce zamieszkania Każdy ma własną planetę.
Przeciętny wzrost przedstawicieli rasy Taki jak ludzki.
Dieta Nieznana
Poziom intelektualny Taki jak ludzki.

Kaiō (jap. 界王 [Kaiō], ang. Kai) – niżsi rangą od Kaiōshinów, opiekujący się światem żywych.

InformacjeEdytuj

NarodzinyEdytuj

Kaiō rodzą się na planecie Kaioshin. Na planecie znajdują się drzewa Kaiju. Kaiō rodzą się z owoców wydanych przez te drzewa. Długość życia Kaiō to około 75000 lat. Po śmierci jednego wybiera się kolejnego Kaiō który zajmie stanowisko poprzedniego.

Królowie świataEdytuj

Jest pięciu Kaiō, czterech z nich kontroluje własną część świata żywych i Bogów (opiekunów) poszczególnych planet. Piąty to Kaiō, który kontroluje poczynania czterech pozostałych. Wyżsi rangą Kaioshini w przeciwieństwie do nich kontrolują również zaświaty.

ŚmierćEdytuj

Kaiō uważane są za nieśmiertelne. Jednak mogą umrzeć z przyczyn nienaturalnych (Północny Kaiō, umarł  gdy na jego planecie wybuchł Cell), jednak ponieważ są w zaświatach nie ma to dla nich konsekwencji podobnie jak dla Kaioshinów.

UmiejętnościEdytuj

Podczas wydarzeń z serii przedstawiciele Kaiō okazują się mieć wiele umiejętności. Mają dość duże umiejętności bojowe i potrafią pokonywać bezpośrednio przeciwników, są dobrymi nauczycielami potrafiącymi uczyć swoich uczniów niezwykłych technik walki, mają również umiejętność telepatii.

Znani przedstawicieleEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Każdy Kaiō posiada okulary.
  • Każdy Kaiō jest pasjonatem motoryzacji i posiada samochód.
  • Mimo tego, że Północny Kaiō stracił życie, zachował on stanowisko i nie wybrano nowego boga na jego miejsce.
  • 界 -świat 王 - król

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki