FANDOM

Hoi
250px-Hoy4.jpg
ホイ
Hoi
Imię w anime Hoi
Imię w mandze Nie występuje
Inne imiona Hoy
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Nie występuje
Debiut w anime Dragon Ball Z Movie 13
Występuje LogoDBZ.jpg
Rasa Konattsjanin
Zginął 1. Został zabity przez Hildegarna, gdy ten przypadkowo przygniótł go stopą.
Pochodzenie Nieznane
Miejsce zamieszkania Piekło
Poziom bojowy Nieznana
Pokrewieństwa
  • Tapion (wróg)

    Minosha (wróg)

    Hildegarn (twór i sługa)

  • Hoi (jap. ホイ [Hoi]) – jest to jeden ze złych magów, którzy stworzyli potwora Hildegarna. Ich twór zniszczył planetę Conuts. W końcu udało się przepołowić bestię w pasie, a dwie jej połowy zostały umieszczone w dwójce braci, których po tym zdarzeniu zamknięto w pozytywkach. Oboje posiadali specjalne okaryny dzięki którym mogli poskromić potwora, który na ich dźwięk stawał się spokojny i wracał do ciał bohaterów. Hoi znajduje obie szkatułki, ale nie może otworzyć tej z Tapionem więc udaje się na Ziemię i mówi naszym bohaterom, że jeśli otworzą pozytywkę uwolnią bohatera, który zażegna wielkie zło zbliżające się do Ziemi. Jednak nawet Son nie mógł przekręcić korbki, więc w konsekwencji zwrócono się do Boskiego Smoka. Kiedy wojownicy przekonali się o kłamstwie Hoi było za późno. Tapionowi nie udaje się powstrzymać potwora fokaryną a Hildegarn się uwalnil się i połączył. Zły mag zginął przypadkowo przygnieciony stopami swego tworu podczas walki.

    Hoii.png

    Hoi trzymający pozytywkę

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki