FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Hepacz
Burpman2
ゲップマン
Geppuman
Imię w anime Brak polskiej wersji
Imię w mandze Brak polskiej wersji
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze nie występuje
Debiut w anime DBS, odcinek #031
Występuje Dragon Ball Super Logo
Rasa kosmita
Głos Yasunori Masutani
Znaczenie imienia „ゲップ, geppu” to japońska onomatopeja określająca odgłos towarzyszący eruktacji lub czkawce, poleskie „bek” lup „hep”; „マン, man” pochodzi z angielskiego i oznacza „mężczyznę” lub „człowieka”. Imię jest nawiązaniem do procederu, którym trudni się postać Hepacza – „uciekania, nie zapłaciwszy za spożyty posiłek”.

Hepacz (jap. ゲップマン [Geppuman]) – żabopodobny kosmita, przestępca. Jego specjalnością jest uciekanie z restauracji bez płacenia za spożyty posiłek

Leci do Zunō by poznać odpowiedź na pytanie jak uniknąć policjantów z Galaktycznego Patrolu. Na miejscu spotyka Jaco. Walczy z nim, zostaje pokonany i aresztowany. Jaco zrzuca winę za zniszczenie kosmicznego pomnika przyrody.

WyglądEdytuj

Jest to czerwona żaba z żółtymi oczami. Na sobie ma ubranie podobne do tego, co nosili Saiyanie (np. Raditz), jednakże z niego zostały tylko dolne charakterystyczne płaty, rękawiczki oraz buty. Jest to w pewnym rodzaju przerobiona zbroja, gdzie lewe ramie jest ochraniane i złączone pasem, przepasany jest paskiem do spodni. Ma również na sobie cienkie i przylegające getry. Część ochraniająca klate i brzuch jest połączona paskiem z tymi płatami.

CharakterEdytuj

Przebiegły, chciwy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki