FANDOM

Giran
Giran
ギラン
Gilan
Imię w anime Latający Smok
Inne imiona Guillain
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Rozdział #039
Debiut w anime DB odcinek #023
Występuje LogoDBLogoDBZ
Data urodzin Rok 717
Zginął 1. Został zabity przez Tamburina.

2. Zginął podczas ataku Buu na Ziemię.

3. Zginął kiedy Złoty Freezer wysadził Ziemię.

Pochodzenie Ziemia
Poziom bojowy 71 [J]
Waga 207 kg
Wzrost 197 cm

Guillain (jap. ギラン) – jeden z ośmiu finalistów w turnieju Tenka-ichi Budōkai 21. Jest to wielki dinozaur przypominający pterodaktyla. 

Giran

Posiada masywny ogon oraz skrzydła. Z charakteru jest bezwzględny i zarozumiały, posiada gwałtowne usposobienie. Wydaje się, że jest również egoistyczny i samolubny. Jest zawsze chętny do walki, i lubi się bić. Ten ogromny dinozaur jest w stanie latać za pomocą swych potężnych skrzydeł. Potrafi również wyrzucać dziwną, lepką maź zwaną Guruguru Gum, której używa jako pułapki na swoich przeciwników. Kiedy nie walczy, Gilan ma nienasycony apetyt i uwielbia popijać wielkie posiłki z kilkoma szklankami zimnego mleka. Najbardziej denerwuje go zabieranie mu jedzenia.

Dragon BallEdytuj

Tenka-ichi Budōkai SagaEdytuj

Udaje mu się przejść przez eliminacje i dostaje się do finału. Podczas losowania okazuje się, że jego przeciwnikiem jest Son Goku. Ich walka jest ostatnią walką w ćwierć-finale. Gilan prawie wygrał walkowerem z Sonem, jednak w ostatniej chwili chłopiec obudził się i stanął do walki. Na początku Gokū daje się nabrać na sztuczkę smoka i otrzymuje potężny cios od którego chłopiec uderza w mur. Ku zdumieniu wszystkich obecnych, Son wstaje i kontynuuje walkę. Następnie Gilan otrzymuje kilka silnych ciosów i zostaje wyrzucony daleko poza matę. Udaje mu się jednak uniknąć upadku dzięki umiejętności latania i powraca na pole walki. Potem używa swojego kolejnego atutu - wypluwa w kierunku przeciwnika gumę, która skutecznie go unieruchamia. Mimo ogromnego wysiłku Gokū nie udaje się uwolnić, a Gilan wyrzuca go jak najdalej od maty. Jedynym ratunkiem dla chłopca okazuje się Magiczna Chmurka. Pomimo złamania zasad turnieju Gokū nie zostaje zdyskwalifikowany. Aby uniknąć kolejnego ataku, wyrasta mu na nowo ogon i używa go do uniku. Następnie podejmuje kolejną próbę zerwania krępującej go gumy, która kończy się sukcesem. Przestraszony Gilan poddaje się i obiecuje nikogo już nie krzywdzić.

Piccolo Daimaō SagaEdytuj

Ten artykuł wymaga dokończenia - wiesz co się wtedy działo? Rozwiń go!

Dragon Ball ZEdytuj

Majin Bū SagaEdytuj

Ponosi śmierć gdy Majin Bū niszczy Ziemię. Potem zostaje ożywiony dzięki Smoczym Kulom i razem ze swoją rodziną oddaje energię aby zniszczyć potwora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki