FANDOM

Gine
Gine, infoboks, Saikyō Jump.jpg
ギネ
Gine
Imię w anime Nie występuje
Imię w mandze Brak polskiej wersji.
Płeć Kobieta
Debiut w mandze
  • Galaktyczny Patrol Jaco, rozdział #12
  • DB, rozdział #-001
  • Debiut w anime Nie występuje
    Występuje LogoJaco.png LogoDB.png
    Rasa Saiyanka
    Zginęła 1. Podczas wybuchu Vegety[1].
    Pochodzenie Vegeta
    Miejsce zamieszkania Zaświaty
    Głos ?[2]
    Znaczenie imienia „Gine” pochodzi od japońskiego słowa „negi”, „葱”, które oznacza „zieloną cebulkę”, „szalotkę”.
    Pokrewieństwa
  • Bardock (partner)
  • Raditz (pierworodny)
  • Kakarotto (młodszy syn)
  • Tullece (powinowaty)
  • Chichi (synowa)
  • Gyū Maō (swat)
  • Son Gohan (wnuk)
  • Son Goten (wnuk)
  • Videl (wnukowa)
  • Pan (prawnuczka)
  • Son Gokū Junior (prapraprawnuk)
  • Gine (jap. ギネ [Gine])Saiyanka, wojowniczka niskiej klasy, partnerka życiowa Bardocka, była członkini jego drużyny, matka Raditza oraz Kakarotto, głównego bohatera serii.

    W wywiadzie przeprowadzonym z Toriyamą przez Naho Ōishi załączonym do 3. numeru Saikyō Jumpa z 2014 roku mangaka ujawnia, że matką Gokū jest tajemnicza Gine. Zdradza, że dziewczyna była niezbyt dobrą w walce niskiej klasy delikatną Saiyanką. Zawsze, gdy wpadała w tarapaty, uchodziła cało, uratowana przez Bardocka. Podczas tych licznych akcji ratunkowych narodziło się pomiędzy tym dwojgiem uczucie - dodaje dalej Toriyama. Mistrz stara się naświetlić Naho Ōishi sytuację Gine i Bardocka poprzez uwypuklenie faktu, że Saiyanie nie są rasą, która okazuje sobie wyższe uczucia, jednak tę parę połączyła nie konieczność przedłużenia gatunku, a rzadka wśród nich miłość. Gdy Gine zdała sobie sprawę, że nie nadaje się na wojowniczkę, porzuciła walkę i przeniosła się do dywizji odpowiadającej za wydzielanie i rozsyłanie mięsa na Vegecie.

    Dragon Ball Minus - Odrzutowe Dziecko Przeznaczenia[3]Edytuj

    W specjalnym rozdziale, crossoverze pomiędzy Galaktycznym Patrolem Jaco a Dragon Ballem, Bardock i Gine, podążający za przeczuciem tego pierwszego, wykradają statek kosmiczny i chcąc uchronić Kakarotto przed Freezerem, wysyłają syna na planetę Ziemię, gdzie ma być poza zasięgiem Kosmicznej Organizacji Handlu. Informują też Raditza by nie wracał na Vegetę. Gine nigdy więcej nie występuje.

    GaleriaEdytuj

    CiekawostkaEdytuj

    • Posiadana przez Gine aparycja słodkiej chłopczycy odbiega od typowej dla Saiyanek, uchodzącej w popkulturze za wulgarną, urody groźnych wojowniczek. Wśród wszystkich żeńskich przedstawicieli tej rasy (które zostały zaprezentowane w DB) jest to jedyny taki wyjątek.
    • Gine jest postacią pomocniczą w grze Dragon Ball Z: Extreme Butōden, gdzie rzuca mięsem. Jest to gra, w której pierwszy raz ujawniono kolor pancerza Gine oraz również po raz pierwszy Gine dostała dubbing.

    PrzypisyEdytuj

    1. W DB kolejno Raditz wspomina, że rodzice jego i Gokū zginęli, gdy meteoryt (którym była Death Ball) uderzył w planetę Vegetę, następnie Vegeta uzupełnia, że to Freezer odpowiada za ich śmierć.
    2. W grze Dragon Ball Z: Extreme Butōden bohaterka wydaje odgłosy. Oficjalne źródła nie podają informacji nt. aktorki podkładającego pod nią głos.
    3. Tak Toriyama nazywa saiyańskie dzieci wysyłane na podbój planet kapsułami kosmicznymi.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki