FANDOM

Generał Rild (jap. リルド将軍 [Rirudo Shōgun]) –  jest to niebieski, humanoidalny cyborg, który występuje tylko i wyłącznie w ostatniej serii, Dragon Ball GT. Mieszka na planecie M2, na której szerzy terror.  

20120830235820!9. General Rilldo battle stance.png

Generał Rild w normalnej postaci

Gokū, Trunks i Pan przylecieli  na jego planetę, ponieważ Gill przelatywał koło tej planty w statku drużyny GT (znajdowała się tam też kula). Przed przejęciem kuli, walczyli z nim Trunks i Gokū. Jednak walka przez długi czas była nierozstrzygnięta. W ostateczności został zabity przez Gokū.

W późniejszych czasach wychodzi on z piekła i szerzy terror - lecz Gohan się zjawia i toczy z nim walkę. Rild zamienia mu rękę w metal, ale dzięki pomocy Ūba i przyjaciół udaje im się go pokonać. Jego moc znacznie przewyższa moc Majin Bū.

Rilldo – oficer i administrator Planety M2 mechanicznego świata, który służy jako podstawa Dr Myū w operacji. Rilldo kazano przynieść Saiyan (Pan, Tunks i  Gokū) i smocze kule, dla Dr Myū. Kiedy dobiega do Saiyan odwraca opony do metalu i dostaje Smoczych Kule. Kiedy walczy z Gokū mają taką samą moc, Rilldo jest zmuszony zmienić się, Gokū zamienia się w Super Saiyanina.

W drugiej postaci Rilldo wchłania Super Mega Cannon Σ i ma równy poziom jak Gokū po raz kolejny. Lecz nadal nie może pokonać Saiyanina, więc przekształca się ponownie. W tej formie może teraz stać się jednym z metalu i ze względu na całą planetę jest wykonana z metalu czyni go bardzo silnym. Zostaje zabity przez Gokū, ale to zajmuje trochę czasu, ponieważ Rilldo zna wszystkie ruchy Sona - nie wie, gdzie Rilldo się znajduje. Gill kręcił się koło Gokū, od pewnego czasu, kiedy Gill udaje, że przeszedł na stronę Rilldo, pokazuje Rilldo wszystkie ruchy Sona. Gokū wokół z Rilldo oczywiście, aby mógł znaleźć kilka ruchów Rilldo jest.

Rirudo – Lilt, robot Dr Myū, mieszka na jego planecie, pilnuje jej, dowodzi innymi robotami. Jest srebrzystobiały, potrafi zmieniać kształty, łączyć się z materiałem budującym większość budynków na planecie i w ten sposób przemieszczać.

CiekawostkaEdytuj

  • Rirudo ma podobną moc do przeciwnika Terminatora, z Terminatora 2.
                             Cały artykuł wymaga poprawy ! 
Rilldo.gif
Rilldo2.gif
General Rilldo.png

Generał Rild w najsilniejszej postaci.

Baby19.jpg

Generał Rild połączony z robotami mieszkającymi na plenecie M2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki