FANDOM

Garlic Junior
Garlic.jpg
ガーリック・ジュニア
Gārikku Junia
Imię w anime Gargulec Junior
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze nie występuje
Debiut w anime DBZ, film #01
Występuje LogoDBZ.jpg
Rasa Makyanin, demon
Pochodzenie Makyō
Miejsce zamieszkania Dead Zone
Poziom bojowy 1 500 000
Głos Akira Kamiya (film)
Shigeru Chiba (serial)
Znaczenie imienia z jęz. angielskiego „garlic junior” znaczy „czosnek junior”
Pokrewieństwa
  • Garlic (ojciec)
  • Nicky(sługa)
  • Ginger (sługa)
  • Sansho (sługa)
  • Spice (sługa)
  • Vinegar (sługa)
  • Mustard (sługa)
  • Salt (sługa)
  • Garlic Junior (jap. ガーリック・ジュニア [Gārikku Junia], pl. w anime Gargulec Junior, pl. w mandze nie występuje, fr. Garlic Junior, ang. Garlick Junior)Makyanin, demon, syn Garlica, sukcesor ojca i spadkobierca jego dobytku. Był głównym antagonistą pierwszego filmu kinowego Dragon Ball Z i trzeciej sagi serialu.

    BiografiaEdytuj

    Garlic Junior jest synem potężnego Makyanina imieniem Garlic. W czasach na długo przed wydarzeniami z DB, ów senior w wyniku swoich nikczemnych działań, został uwięziony w Dead Zone przez ówczesnego boga Ziemi. Gdy udało mu się wydostać, został zabity przez jego następcę. Po tym wydarzeniu Garlic Jr. znienawidził Kami i żył tylko chęcią wypełnienia nań swej zemsty. Przybywając na Ziemię, zbiera smocze kule i prosi Shén Lónga o nieśmiertelność. W walce z Wojownikami Z przegrywa wrzucony od ciosu Son Gohana do przez siebie otwartej martwej strefy. Powraca dzięki bliskiemu wspólnemu ułożeniu się Ziemi i Gwiazdy Makyō. Obdarzony siłą emitowaną przez swoją rodzinną gwiazdę, zdaje mu się wyrwać i opuszcza Dead Zone. Dzieje się to pomiędzy sagami Freezera i Trunksa. Przybywszy na Ziemię, zamierza raz jeszcze stawić czoło Bogu Ziemi. Ponownie jednak, po ciężkim boju zostaje ostatecznie wtrącony do martwej strefy przez Gohana, z której już się nie wydostaje będąc uwięziony po wsze czasy.

    Poziomy GarlicaEdytuj

    Garlic Jr..png

    Garlic w swojej normalnej formie.

    Normal Garlic – w tej formie nie posiada żadnej konkretnej siły (dochodzącej do 400 [J]) zdolnej do wyrządzenia krzywdy. Jak w przypadku Zarbona, Garlic często używa tej formy do swobodnego poruszania się i nie wzbudzania niczyich podejrzeń. Przyciśnięty do muru jednak może gwałtownie zwiększyć swoją siłę kilkaset razy.

    Dbz114-02.jpg

    Super Garlic Jr w pełni sił.

    Super Makyanin, Super Garlic Jr. – w tej formie Garlic najczęściej wpada w gniew i sięga po całą dostępną moc by zmiażdżyć przeciwnika. Fizjonomia zmienia się w trakcie przemiany diametralnie. Masa mięśniowa gwałtownie rośne wraz z poziomem mocy. Skóra przybiera kolor zielonkawo-ciemny a źrenice niemal zanikają a na czole pojawiają się głębokie zmarszczki i grymas złości. Garlic zyskuje na szybkości, a pomimo zwiększenia muskulatury moc nie spada, mogąc ją zwiększyć do ponad miliona jednostek. W tej formie zdołał zadać potężne obrażenia Gokū, Piccolo i Krillinowi, jednak uległ pod siłą Son Gohana.

    CiekawostkiEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki