FANDOM

Garlic Junior (jap. ガーリック・ジュニア [Gārikku Junia], pl. w anime Gargulec Junior, pl. w mandze nie występuje, fr. Garlic Junior, ang. Garlick Junior)Makyanin, demon, syn Garlica, sukcesor ojca i spadkobierca jego dobytku. Był głównym antagonistą pierwszego filmu kinowego Dragon Ball Z i trzeciej sagi serialu.

BiografiaEdytuj

Garlic Junior jest synem potężnego Makyanina imieniem Garlic. W czasach na długo przed wydarzeniami z DB, ów senior w wyniku swoich nikczemnych działań, został uwięziony w Dead Zone przez ówczesnego boga Ziemi. Gdy udało mu się wydostać, został zabity przez jego następcę. Po tym wydarzeniu Garlic Jr. znienawidził Kami i żył tylko chęcią wypełnienia nań swej zemsty. Przybywając na Ziemię, zbiera smocze kule i prosi Shén Lónga o nieśmiertelność. W walce z Wojownikami Z przegrywa wrzucony od ciosu Son Gohana do przez siebie otwartej martwej strefy. Powraca dzięki bliskiemu wspólnemu ułożeniu się Ziemi i Gwiazdy Makyō. Obdarzony siłą emitowaną przez swoją rodzinną gwiazdę, zdaje mu się wyrwać i opuszcza Dead Zone. Dzieje się to pomiędzy sagami Freezera i Trunksa. Przybywszy na Ziemię, zamierza raz jeszcze stawić czoło Bogu Ziemi. Ponownie jednak, po ciężkim boju zostaje ostatecznie wtrącony do martwej strefy przez Gohana, z której już się nie wydostaje będąc uwięziony po wsze czasy.

Poziomy GarlicaEdytuj

Garlic Jr.

Garlic w swojej normalnej formie.

Normal Garlic – w tej formie nie posiada żadnej konkretnej siły (dochodzącej do 400 [J]) zdolnej do wyrządzenia krzywdy. Jak w przypadku Zarbona, Garlic często używa tej formy do swobodnego poruszania się i nie wzbudzania niczyich podejrzeń. Przyciśnięty do muru jednak może gwałtownie zwiększyć swoją siłę kilkaset razy.

Dbz114-02

Super Garlic Jr w pełni sił.

Super Makyanin, Super Garlic Jr. – w tej formie Garlic najczęściej wpada w gniew i sięga po całą dostępną moc by zmiażdżyć przeciwnika. Fizjonomia zmienia się w trakcie przemiany diametralnie. Masa mięśniowa gwałtownie rośne wraz z poziomem mocy. Skóra przybiera kolor zielonkawo-ciemny a źrenice niemal zanikają a na czole pojawiają się głębokie zmarszczki i grymas złości. Garlic zyskuje na szybkości, a pomimo zwiększenia muskulatury moc nie spada, mogąc ją zwiększyć do ponad miliona jednostek. W tej formie zdołał zadać potężne obrażenia Gokū, Piccolo i Krillinowi, jednak uległ pod siłą Son Gohana.

CiekawostkiEdytuj