Fandom

Dragon Ball Wiki

Garlic Junior

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Garlic Junior
Garlic.jpg
ガーリック・ジュニア
Gārikku Junia
Imię w anime Gargulec Junior
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze nie występuje
Debiut w anime DBZ, film #01
Występuje LogoDBZ.jpg
Rasa Makyanin, demon
Pochodzenie Makyō
Miejsce zamieszkania Dead Zone
Głos Akira Kamiya (film)
Shigeru Chiba (serial)
Znaczenie imienia z jęz. angielskiego „garlic junior” znaczy „czosnek junior”
Pokrewieństwa
  • Garlic (ojciec)
  • Nicky(sługa)
  • Ginger (sługa)
  • Sansho (sługa)
  • Spice (sługa)
  • Vinegar (sługa)
  • Mustard (sługa)
  • Salt (sługa)
  • Garlic Junior (jap. ガーリック・ジュニア [Gārikku Junia], pl. w anime Gargulec Junior, pl. w mandze nie występuje, fr. Garlic Junior, ang. Garlick Junior)Makyanin, demon, syn Garlica, sukcesor ojca i spadkobierca jego dobytku. Był głównym antagonistą pierwszego filmu kinowego Dragon Ball Z i trzeciej sagi serialu.

    BiografiaEdytuj

    Garlic Junior jest synem potężnego Makyanina o imieniu Garlic. W czasach na długo przed wydarzeniami z DB, ów senior w wyniku swoich nikczemnych działań, został uwięziony w Dead Zone przez ówczesnego boga Ziemi. Gdy się wydostał, został zabity przez jego następcę. Po tym wydarzeniu Garlic Jr. znienawidził Boga, żył tylko chęcią wypełnienia nań swej zemsty. Przybywając na Ziemię, zbiera smocze kule i prosi Shén Lóng'a o nieśmiertelność. W walce z Wojownikami Z przegrywa, wrzucony od ciosu Son Gohana do przez siebie otwartej martwej strefy. Powraca dzięki bliskiemu wspólnemu ułożeniu Ziemi i Gwiazdy Makyō. Obdarzony siłą emitowaną przez swoją rodzinną gwiazdę, opuszcza Dead Zone. Dzieje się to pomiędzy sagami Freezera i Trunksa. Przybywszy na Ziemię, zamierza raz jeszcze stawić czoło Bogu. Ponownie zostaje wtrącony do martwej strefy przez Gohana, z której już się nie wydostaje. Postać Garlica więcej nie występuje.

    Osiągnięte poziomyEdytuj

    Super Makyanin (Super Garlic Jr. podczas transformacji jego rozmiary i umięśnienie niesamowicie rosną. W tej postaci jest w stanie zadać znacznie większe obrażenia przeciwnikom niż w swej zwykłej formie.

    Super garlic Junior.JPG

    Super Garlic Junior

    CiekawostkiEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki