FANDOM

Pilaf, Shao, Mai

Gang Pilafa (DBS)

Gang Pilafa – trzyosobowa grupa złodziei, którym dowodzi Pilaf, wyglądający jak beznosy, niebieskoskóry błazen. Obok niego w skład zespołu wchodzą ubrany w fioletowy strój ninja, rudy pies Shū i ubrana w niebieski płaszcz wojskowy długowłosa brunetka Mài. Pilaf pragnie zdobyć władzę nad światem, w tym celu stara się ukraść Smocze kule. Grupa wspomaga się robotami bojowymi.

Dragon BallEdytuj

Pilaf wraz z drużyną poszukuje smoczych kul, w tym celu napada na Goku i jego przyjaciół. Za pierwszym razem udaje mu się, ale Wūlóng pierwszy wypowiada życzenie. Drugi raz Pilaf więzi bohaterów w kopule, którą niszczy Gokū zmieniony w Oozaru. Gang konkuruje z Armią Czerwonej Wstęgi. Ostatni raz napadają na Gokū, kiedy ten wraz z Chichi poszukuje magicznego wachlarza. Jednak para radzi sobie z nimi.

Dragon Ball GTEdytuj

Gang Pilafa dowiedziawszy się o czarnogwiazdkowych smoczych kulach dociera do boskiego pałacu. Tam Gokū ćwiczy z Ūbem. Gang atakuje go rakietami wystrzelonymi z robotów bojowych, ale Gokū łapie oba pociski. Gang dociera do kul, wzywa smoka, ale widząc siłę Gokū przypadkowo wymawiają życzenie o odmłodzeniu Saiyanina. Gokū nawet jako dziecko daje im radę. Potem napadają na bank, ale zostają powstrzymani i pobici przez Pan, która akurat wtedy wybiera się na randkę. Ostatni widzimy ich kiedy, Gokū teleportuje Ziemian na planetę Plant. Cały gang zostaje teleportowany na nową planetę.

Dragon Ball SuperEdytuj

Gang Pilafa szuka smoczych kul na wyspie. Dzięki radarowi widzą, że są one w komplecie. Przyjaciele płyną na statek Bulmy, gdzie Trunks i Son Goten częstują ich jedzeniem. Gang Pilafa zostaje u Bulmy, Mài zakochuje się w Trunksie, a kiedy pojawia się jego odpowiednik z przyszłości. Pilaf uczy Trunksa matematyki. Mài opatruje rany jego starszego odpowiednika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki