Game Poy
GAME BOY 343
Nazwa w mandze Game Poy
Nazwa w anime Game Poy
Twórca Mr. Satan
Debiut w anime DBZ, odcinek #252
Użytkownicy Mr. Satan
Ile razy była używana i kiedy Tylko raz podczas "walki" Mr. Satana i Majin Buu.
Używana w LogoDBZ
Tłumaczenie nazwy Od nazwy konsoli "Game Boy".

Game Poy (jap. ゲームボーイボム [Gēmu Bōi Bomu], ang. Game Boy Bomb) – jedna z humorystycznych technik walki Mr. Satana.

InformacjeEdytuj

Atak polega na wręczeniu przeciwnikowi wybuchowej niespodzianki, w postaci przenośnej konsoli do gier, która ma za zadanie skupienie uwagi wroga, a następnie oddaleniu się jak najdalej i zdetonowanie konsoli za pomocą detonatora.

Mr. Satan używa tej techniki podczas konfrontacji z grubym Majin Buu. Mr. Satanowi udaje się pomyślnie wykonać technikę jednak, wybuch nie zadaje nawet drobnej ranki przeciwnikowi.

CiekawostkaEdytuj

  • Na "Game Poyu" można było zagrać w dwie gry pierwsza to bijatyka, w której steruje się Mr. Satanem, a druga to klon Tetrisa z głowami Mr. Satana zamiast klocków.

Więcej z Fandomu