FANDOM

Fu[1] (chiń. [], jap. フュー [Fyū])zmutowany demon, syn Towy i Miry, siostrzeniec makaiō Dābry.

Aparycja i osobowość Edytuj

Fu to humanoidalny fioletowowskóry Demon. Długie białe włosy spięte nosi spięte w kucyk, na nosie ma okrągłe okulary o pomarańczowych szkłach. Czerwone oczy, szpiczaste uszy i jego szyderczy uśmiech szybko zwracają uwagę innych osób. Nosi białe skarpetki, piwnożółte buty za kostkę oraz takie rybaczki spięte ciemnofioletowym pasem, a na nadgarstkach ma również piwnożółte frotki. Ubiera się także w czarną koszulę z krótkimi rękawami, na których nosi żółty emblemat „IXI”, koszula przylega do ciała dzięki ciemnoszaremu pasowi, na dłoniach nosi czarne mitenki. U pasa z tyłu ma umocowaną pochwę z charakterystycznym mieczem, którego używa w walce.

Ta sekcja wymaga dokończenia. Prosimy, uzupełnij ją!

Super Dragon Ball Heroes Edytuj

Saga Więziennej PlanetyEdytuj

Fu (5) (SDBH, odc. 001)

Fu pojawia się na Planecie Beerusa. Mówi o porwaniu Trunksa i znika. Potem obserwuję walkę Son Gokū i Son Gokū: Xeno. Zaczyna kpić z obydwu Gokūū. Fu tłumaczy, że Więzienna Planeta to teren jego eksperymentu; ośrodek własnoręcznie stworzony przez Demona. Fu zebrał na niej silnych wojowników z różnych czasoprzestrzeni, którzy mają tam dla niego walczyć po wsze czasy. Fu pyta Gokū: Xeno, czy celowo dał się schwytać, by móc zbadać to miejsce, Saiyanin nie odpowiada. Mài pyta się o Trunksa, Demon oznajmia że za to, iż pół-Saiyanin swobodnie podróżował w czasie i przestrzeni musi odbyć stosowną karę. Chciał użyć go jako przynęty, aby złapać też Mài. Dodaje też, że muszą zebrać siedem specjalnych smoczych kul (które przydzielił różnym wojownikom na planecie), by Trunks mógł z stamtąd uciec, po czym Demon znika. Fu w swoim laboratorium mówi, że wszyscy „aktorzy” są już na miejscu (czyli na Więziennej Planecie) i eksperyment może wejść w końcową fazę. A do Złego Saiyanina, mówi, że na swoją kolej musi jeszcze chwilkę poczekać. Fu w swojej siedzibie ogląda Cumbera i pojedynek z jego przeciwnikami.

Dragon Ball OnlineEdytuj

Fu pojawia się pierwszy raz w materiałach promocyjnych DBO. Jest pokazany jako niemowlę tuż po narodzinach. Plotki głoszą, że odziedziczył po ojcu ogromną moc, która wzrośnie wraz z jego wiekiem.

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball Online.

Dragon Ball Xenoverse 2Edytuj

Fu debiutuje w szóstym DLC do gry Dragon Ball: Xenoverse 2, gdzie po raz pierwszy gracz ma okazję doświadczyć jego zdolności i poznaje prawdziwą osobowość Demona.

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball: Xenoverse 2.

CiekawostkiEdytuj

Galeria Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. 1,0 1,1 Poprawna wymowa tego imienia wyrażona w MAFie to /fjuː/, co w uproszczeniu, używając dźwięków języka polskiego, można wyrazić zapisem „fju”. Samogłoska /uː/ ma wydłużony iloczas, więc w języku angielskim jest ona dłuższa od polskiej /u/. Po polski imię należy wymawiać tak jak „fiu” z „fiu, fiu, popularnego zwrotu używanego do podkreślenia zdziwienia.