FANDOM

Frost
Frost, infoboks (DBS, odc. 033)
フロスト
Furosuto
Imię w anime Brak polskiej wersji.
Imię w mandze Brak polskiej wersji.
Inne imiona Freezer z Szóstego Wszechświata
Płeć Obojnak[1]
Debiut w mandze DBS, rozdział #007
Debiut w anime DBS, odcinek #031[2]
Występuje Dragon Ball Super Logo
Rasa Changeling
Zginął Nigdy nie zginął.
Pochodzenie Szósty Wszechświat
Miejsce zamieszkania Szósty Wszechświat
Poziom bojowy Nieznana
Głos Ryūsei Nakao
Znaczenie imienia „Frost” to po angielsku „mróz”, „szron”.
Pokrewieństwa
  • Champa (pan)
  • Vados (pani)
  • Frost (jap. フロスト [Furosuto])Changeling, uważany za filantropa bezwzględny mafiozo-przedsiębiorca, uczestnik Selekcyjnego Turnieju Sztuk Walki Bogów Zniszczenia.

    Osobowość i biografiaEdytuj

    Frost udaje bohatera, który kładzie kres wojnom w Szóstym Wszechświecie, w rzeczywistości jednak sam rozpoczyna konflikty, następnie je tłumi, potajemnie przejmując kontrolę nad walczącymi planetami, skupując za bezcen wyjałowione walką ziemie. Nabyte posiadłości następnie odrestaurowuje i odsprzedaje z zyskiem. Jest podstępny i dwulicowy, udaje miłego i pokornego, naprawdę jest bezwzględny. Oszukuje, kradnie, myśli tylko o swoich korzyściach.

    WyglądEdytuj

    Wojownik posiada wszystkie cechy charakterystyczne dla swojej rasy, ma szare nogi, fioletowe ręce i twarz tego samego koloru oraz błękitny pancerz.

    Dragon Ball SuperEdytuj

    Saga Selekcyjnego Turnieju Sztuk Walki Bogów ZniszczeniaEdytuj

    Kompletując zawodników, którzy wezmą udział w Selekcyjnym Turnieju Sztuk Walki Bogów Zniszczenia, Vados rekrutuje Frosta do zespołu Champy, drużyny mającej reprezentować Szósty Wszechświat. Changelingowi przychodzi zmierzyć się z Son Gokū. Pokonuje Saiyanina przy pomocy ukrytej w nadgarstku igły z jadem. Jad czasowo paraliżuje Gokū, dzięki czemu Frost wyrzuca przeciwnika za ring. Następnie Changeling pomaga Sonowi wstać, kreując się na cnotliwego bohatera, który nie łączy walk turniejowych z osobistymi animozjami. Następnie kosmita walczy z Piccolo, którego pokonuje w ten sam sposób. Demaskuje go Jaco. Vegeta domaga się zmiany regulaminu, by móc z nim walczyć. Dochodzi do kolejnego pojedynku. Dumny Saiyanin unika jego ataków i wyrzuca Changelinga poza ring. Frost próbuje ukraść nagrody, jakie Vados obiecała zwycięzcy turnieju, ale zostaje ciężko raniony przez Hita i traci przytomność. Jego ciało zostaje posadzone na ławce wraz z resztą drużyny. Wojownik nie odzyskuje świadomości. Po pojawieniu się Zenō nie odzyskuje przytomności i zostaje zabrany do domu przez resztę wojowników.

    Póżniej widz dowiaduje się, że Frost jest poszukiwany w 6 wszechświecie i jednym z tropiących go jest Cabba.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. W wywiadzie z Akirą Toriyamą załączonym w marcowym wydaniu Saikyō Jumpa z 2013 roku przeprowadzonym przez Naho Ōishi autor Smoczych Kul ujawnił, że rasa Freezera to tak naprawdę nienaturalnie powstała grupa mutantów. Podkreślił także, że Cold Daiō zrodził się z jednego rodzica - ojca, tak samo on zrodził Freezera. Informacja sugeruje, że wśród tego rodu występują tylko przedstawiciele jednej płci, tzn. obojnaczej o cechach męskich.
    2. Frost pojawia się w zapowiedzi następnego odcinka.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki