FANDOM

Final Kamehame-Ha (jap. ファイナルかめはめ波 [Fainaru Kamehameha], pl. w anime Fala uderzeniowa, pl. w mandze ?, fr. Final Kamehameha, ang. ?) – ta kikōha to połączenie Kamehame-Hy Son Gokū i Final Flasha Vegety. Pierwszy raz użył jej Vegetto w walce z Majin Bū z absorbowanym Son Gohanem. Drugi raz użył jej ten sam bohater w walce ze Scalonym Zamasu.

Tego ataku użyli też osobno Goku i Vegeta używając osobno Kamehame-Ha i Final Flash, które połączyły się w jeden atak na Turnieju Mocy, czym pokonali Trio de Dangers.

Etapy ataku Edytuj

  • Po pierwsze wojownik wystawia przed siebie obie ręce zaciśnięte w pieść.
  • Następnie, łączy ogromną energię Final Flasha i Kamehame-Hy wykrzesując niewielką niebieską Kikōhę.
  • Kula rośnie i wojownik wystrzeliwuje ją obiema rękami.

Werdykt Edytuj

Pocisk jest niezwykle silny, powoduje u przeciwnika bardzo duże obrażenia, a następstwem jego wybuchu jest ogromna chmura smogu. Jako że przeciwnikiem Vegetto był Demon, Majin Bū to mimo utraty czułka, lewej ręki i ciała od torsu w dół odtworzył się do stanu nienaruszonego. Jednakże ceną za użycie ataku jest bardzo duże zużycie energii - najprawdopodobniej to właśnie Final Kamehame-Ha spowodowała przedwczesny rozpad fuzji podczas walki Vegetto z połączonym Zamsu.

Przebieg KikōhyEdytuj