Fandom

Dragon Ball Wiki

Fanfan

1264strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fanfan
Fanfan.jpg
芳芳[1]
ファンファン
Fāng fāng[1]
Fanfan
Imię w anime Fanfan
Imię w mandze Nie występuje.
Płeć Kobieta
Debiut w mandze Nie występuje
Debiut w anime DB, odcinek #129
Występuje LogoDB.png
Rasa Ziemianka
Zginęła Brak danych[2].
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia
Głos Yuriko Yamamoto
Znaczenie imienia Japońskie „Fanfan” pochodzi najprawdopodobniej od chińskiego „芳芳, Fāng fāng”, podwojonego słowa, które można przetłumaczyć jako „zapach”, „aromat”, „pachnący” lub ”wonny”.[1]
Pokrewieństwa
  • Muten Rōshi (adorator)
  • Żurawi Pustelnik (adorator)
  • Son Gokū (znajomy)
  • Mutaito (znajomy)
  • Fanfan (chiń. 芳芳[1] [Fāng fāng[1]], jap. ファンファン [Fanfan], pl. w anime Fanfan, pl. w mandze nie występuje) – młoda dziewczyna żyjąca w wiosce nieopodal Szkoły Mutaito.

    HistoriaEdytuj

    Jest to piękna młoda kobieta, o którą rywalizują między sobą Muten Rōshi i Żurawi Pustelnik. Widz Smoczych Kul poznaje ją, kiedy mały Son Gokū przenosi się w przeszłość w celu odnalezienia Mutaito, który ma mu pokazać nowe techniki walki.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Ów wpis nie ma potwierdzenia w żadnym z przewodników po świecie Dragon Balla, jest jedynie rezultatem próby ustalenia i zbadania etymologii tego imienia, uzyskanym przez jednego z użytkowników tej encyklopedii. Nie należy więc traktować tego jako informacji odautorskiej.
    2. Jako że Muten Rōshi i Żurawi Pustelnik przyjaźnili się z dziewczyną w latach młodości, można założyć, że – nie pijąc eliksiru zapewniającego długowieczność – dziewczyna umarła z przyczyn naturalnych.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki