Fandom

Dragon Ball Wiki

Fałszywy Super Saiyanin

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Fałszywy Super Saiyanin
Goku FSSJ.png
疑似超サイヤ人
Giji Sūpā Saiya-jin
Nazwa w mandze nie występuje
Nazwa w anime w polskiej wersji nie została nazwana
Twórca Saiyanie
Debiut w mandze nie występuje
Debiut w anime DBZ Film 4
Użytkownicy Son Gokū
Ile razy była używana i kiedy Była użyta tylko raz, podczas walki Sona ze Slugiem.
Używana w LogoDBZ.jpg
Tłumaczenie nazwy „giji sūpā saiya-jin” - „giji” to po japońsku „pseudo”, „fałszywy”, „sūpā” to „super”, „saiya” pochodzi od japońskiego słowa „yasai”, czyli „warzywo”, „-jin” to po japońsku „osoba”, „istota”.

Fałszywy Super Saiyanin (FSSJ) (jap. 疑似超サイヤ人 [Giji Sūpā Saiya-jin], pl. w anime brak nazwy, pl. w mandze nie występuje, fr. Le Faux Super Guerrier, Le Faux Super Saïyen, ang. False Super Saiyan) – poziom ten został stworzony przez scenarzystów Czwartego Filmu Kinowego DBZ, wydanego w marcu 1991. Ta forma miała być animowaną wersją Super Saiyanina. Wtedy jedyną postacią SSJ była ta, stworzona przez Toriyamę w mandze, a serialu anime miała ukazać się w czerwcu 1991 roku.

Saiyanin może osiągnąć to stadium pod wpływem złości, czyli tak jak oryginalny poziom. Fałszywy Super Saiyanin został zaprezentowany po raz pierwszy i jedyny przez Son Gokū podczas potyczki ze Slugiem. Gokū posiada w tej formie złotą aurę oraz około dwadzieścia pięć razy większą siłę. Utrzymał go jedynie przez parę minut, ale w tym czasie zdołał mocno poturbować swojego przeciwnika, który po tym zdarzeniu również uległ transformacji. Son przemieniony w FSSJ osiągał poziom bojowy wahający się między 20.000.000 [j] a 70.000.000 [j][potrzebne źródło].

Goku fssj.png

Gokū jako Fałszywy Super Saiyanin.

Bez tytułua.png

Gokū walczący ze Slugiem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki