FANDOM

Duchy
OWBar4.png
オバケ
Miejsce zamieszkania Zaświaty
Przeciętny wzrost przedstawicieli rasy Około 3-4 metry

Duchy (jap. オバケ) – to dusze z martwych istot które pochodzą z Zaświatów.

OpisEdytuj

W Dragon Ball pojawiają się dwa duchy, biały oraz różowy Służący Duszek  którzy pracują dla Uranai Baba.

W Dragon Ball Z, duch był  pokazany jako kelner w kawiarni, gdy przewodnik prowadził Goku na początek Droga Węża aby spotkać się z Uranai Babą w celu wysłania wiadomości do Mutena Rōshiego (która dociera do niego za pośrednictwem Kami'ego i Yajirobe). Dusze pojawiają się w Zaświatów najczęściej czeka przed stacji zameldowań u Emmy Daio, który decyduje kto idzie do nieba a kto do piekła. Podczas sagi Garlica Juniora, duchy były pokazane na Ziemi po tym gdy Garlic Junior, uwalnia Aquamist.

Superkomputer Doktora Rachiego, Hatchiyack, potrafi "ożywić" wrogów Saiyan w postaci "Duchowych Wojowników". Gotenks wykorzystuje technikę zwaną Super Ghost Kamikaze Attack który tworzy duchy podobnych do niego. Super Bū również używa tej techniki. Duchy Kamikaze są dość inteligentne i niezwykle niebezpieczne, są to istoty stworzone przez Ki użytkownika, który przypomina użytkownika z osobowości i wyglądu. Są wrażliwe na dotyk i eksplodują jak ich się dotyka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki