FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Drużyna Bardocka
Drużyna Bardocka.jpg
バーダックチーム
Bādakku chīmu
Czym się zajmuje Wykonują zadania specjalne dla podległej Freezerowi Saiyańskiej Armii.
Założyciel Nieznany.
Członkowie
  • Bardock
  • Gine[1]
  • Celipa
  • Toma
  • Pambukin
  • Toteppo
  • Nadal istnieje Nie
    Na jakiej planecie się znajduje Planeta Freezer 79[2],
    Piekło[3]
    Pojawia się w LogoDBZ.jpg

    Drużyna Bardocka (jap. バーダックチーム [Bādakku chīmu], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze brak polskiej wersji, fr. ?, ang. ?) – oddział wojowników niskiej klasy służący w pracującej dla Kosmicznej Organizacji Handlu Saiyańskiej Armii. Grupą dowodzi Bardock. Drużyna Bardocka pojawia się po raz pierwszy w pierwszym telewizyjnym odcinku specjalnym serii DBZ.

    CzłonkowieEdytuj

    • Bardock – dowódca zespołu, ojciec Son Gokū i Raditza, mąż Gine. Ma czarne sterczące włosy i ciemną cerę.
    • Gine[1] – ma długie czarne włosy, jasną cerę, jest drobna i szczupła, żona Bardocka, matka Raditza i Gokū.
    • Toma – najlepszy przyjaciel Bardocka, ma czarne długie włosy i ciemną cerę.
    • Celipa – drobna, krótkowłosa brunetka.
    • Pambukin – otyły, krótkowłosy, wąsaty, jasnoskóry wojownik.
    • Toteppo – szaroskóry, potężnie zbudowany wojownik ze sterczącymi włosami.
    • Saiyanin z DB Minus – długowłosy, wysoki, dobrze zbudowany mężczyzna, który razem z Bardockiem podbija planetę, kiedy Freezer każe Saiyanom stawić się na Vegecie. Bardock mówi mu, że nie ufa Freezerowi.

    Dragon Ball ZEdytuj

    Dragon Ball Z: Ostateczna bitwa w pojedynkę. Ojciec Son Gokū, Wojownika Z, który wyzwał FreezeraEdytuj

    Żołnierze w formie Ōzaru walczą z mieszkańcami planety Kanassa, po wybiciu Kanassjan odpoczywają przy ognisku. Gdy ocalały Kanassjanin atakuje Bardocka, Pambukin dobija napastnika. W następnej scenie członkowie grupy rozmawiają z lekarzem o stanie zdrowia Bardocka. Potem lecą podbić planetę Meat. Misja okazuje się pułapką. Na Meat drużynę atakują ludzie Dodorii. Po zagojeniu ran Bardock znajduje ciała przyjaciół i śmiertelnie rannego Tomę, który opowiada mu o zdradzie Dodorii i umiera. Członkowie zespołu są pokazywani w DBZ, podczas walki z Freezerem jako saiyańskie ofiary tyrana.

    Galaktyczny Patrol JacoEdytuj

    Dragon Ball MinusEdytuj

    Tę sekcję należy rozwinąć. Jeśli wiesz, co powinno się tutaj znajdować, uzupełnij brakujące informacje!

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. 1,0 1,1 Zrezygnowała z członkostwa i odeszła.
    2. Była baza.
    3. Miejsce zamieszkania wszystkich członków z wyjątkiem Bardocka, którego lokalizacja nie jest znana.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki