FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Pokonam Freezera... Tajemniczy młodzieniec czeka na Gokū – Gohan leci w miejsce spotkania i napotyka Kurilína. Vegeta z Yǐnchá też postanawiają lecieć, Tenshin i Chiaotzu również. Freeza wraz ze swoim ojcem lądują w końcu na Ziemi. Gdy już wszyscy są w danym miejscu po chwili przylatuje Bulma z Pǔěr. Yǐnchá twierdzi, że nie powinna tutaj być, ale niebiesko-włosa kobieta ma własne zdanie i nie zamierza odlatywać tylko dlatego, że ktoś jej tak karze. Tiānjīnfàn wraz z Yǐnchá są bardzo zdziwieni czując tak silną Ki, z jaką resztą musiała walczyć na Namek i są w stanie zrozumieć i pojąć, że nie dadzą rady pokonać potwora. Freeza przypomina sobie sobie wygląd Gokū z jego walki z nim. Przez to widać jak się złości poprzez czerwone iskry na jego ciele. Przypomina sobie również chwile po wybuchu planety i jak "latał" w próżni kosmicznej mając zaledwie kawałek ciała i będąc odnalezionym przez statek swojego ojca oraz bycie naprawionym i sprawnym. Nagle nakazuje swojej armii pozabijać i zniszczyć Ziemian nie zważając na opinie ojca. Jednak, gdy już armia postanowiła lecieć na zabicie ludzkości na tej ziemi tajemniczy ktoś zabił ich szybciej, który ma również zabić samego Freeza.