FANDOM

Ogromny wybuch Namek!! Gokū zginął w przestrzeni kosmicznej – Gokū próbuje znaleźć statek do opuszczenia planety. Kaiō-sama opowiada swoim uczniom, co się stało na Namek twierdząc również, że nie uda się Sonowi opuścić planety. Ku oczom Gokū staje statek Freeza, do którego wlatuje i szuka sterowni, po chwili ją znajduję i próbuje odpalić statek, lecz bezskutecznie. Skały pod statkiem się rozdrabniają i zlatuje on w dół, ale Saiyanin zdążył z niego wylecieć. Stoi w powietrzu i zły zaczyna przeklinać. W pewnej chwili planeta Namek wybucha całkowicie. Północny Kaiō widząc to oświadcza Tiānjīnfànowi, Yǐnchá'iowi i Jiǎozi o śmierci ich przyjaciela. Wszyscy są zdruzgotani, smutni i źli słysząc tą wiadomość. Yamucha chce przekazać to Bulmie poprzez Kaiō. Ta informuje wszystkich dookoła o zabiciu Freeza, a potem o śmierci Gokū przekonując go, że zostaną wskrzeszeni za pomocą Nameczańskich Smoczych Kul. Jednakże tą myśl rozwiewa sam Kaiō mówiąc o tym, że Gokū i Kurilín odzyskaliby życie na Namek, ale że pozostał z niej proch kosmiczny i szybko by umarli. Bulma słysząc to jest zawiedziona i zdruzgotana. Vegety plan się udał - Freeza i Kakarotto nie żyją, więc on może rządzić całym kosmosem. Gohan jest przeciwny temu mówiąc, że jednak jego ojciec wróci na Ziemię i atakuje Saiyanina. Zły Vegeta też atakuje małego Sona ciężko go raniąc, a gdy chciał go dobić Piccolo nakazuje mu zaprzestanie i odlatuje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki