FANDOM

Pozostało już bardzo niewiele czasu do wybuchu planety. Freeza kierujący dyskiem trafia w Gokū, lecz okazuje się że jest on fałszywy. Żeby było trudniej, stworzył kolejny Tsuibi-Kienzan, po tym jak dowiedział się od swojego przeciwnika, że jego techniki są żałosne. Vegeta nazywa siebie najpotężniejszym wojownikiem i cieszy się, że walczący na Namek zginą wraz z jej wybuchem. Przypomina sobie czasy, gdy musiał walczyć z rozkazu Changelinga i był przez niego upokarzany. Ukazuje się scenka, gdy on wraz z Nappą i Raditzem przychodzą do swojego pana by złożyć raport, z podbitej planety, za co zostają upokorzeni i wyśmiani. Lecący Son kieruje się w stronę Freeza, lecz on go unika i zostaje zaatakowany przez Gokū Kikōhą. Kaiō jest zafascynowany tym, jak jego uczeń atakuje groźnego wojownika i go dopinguje. W pewnej chwili Freeza zostaje pocięty na pół przez swoje dyski, co zdumiewa Gokū i Kaiō. Gdy Saiyanin już odchodzi od martwego przeciwnika - ten prosi go o pomoc, ale Saiyanin wypomina to, co zrobił złego, jednak lituje się nad nim i oddaje mu małą ilość swojej Ki.

Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball GT & Dragon Ball Movies (57)

Vegeta wierzący, że zostanie Panem Wszechświata

Więcej z Fandomu

Losowa wiki