FANDOM

Freezer godny pożałowania. Skoro drży, już nic go nie zatrzyma!! – planeta powoli wybucha, a Freeza walczy z Gokū. Następnie przenosimy się planetę północnego Kaiō, który martwi się o to czy Gokū przeżyje i tłumaczy swoim uczniom, co Freeza zrobił aby się go pozbyć, choć nie zrobił tego w pełni. Walka naszych bohaterów toczy się na dużej powierzchni Namek niszcząc wszystko co napotkają jak np. domy, drzewa, ziemię. Bulma wraz z Dende chce powróżyć z liści czy Son Gokū dotrze bezpiecznie na Ziemię, jednak liście nie spalają się do końca przez wiatr. Gohan mówi, że wierzy w swojego ojca i wróci do nich na pewno i pokona złego Freeza. Saiyanin wyraża swoje niezadowolenie z walki Changellinga i wściekły atakuje Gokū a w zamian dostaje to samo. Son uważnie przewiduje ruchy Freeza denerwując go tym jeszcze bardziej. Son Gokū ogłasza koniec tej walki tłumacząc to tym, że Freeza przy 100% siły traci więcej Ki i jest mniej zdolny do walki, po czym zmienia się z SSJ i odlatuje. Zażenowany i bardzo zły przeciwnik atakuje go Tsubi-Kienzan, kieruje go za Saiyaninem domyślając się, że chce zrobić unik.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki